Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har tenkt i årevis på å ta en tatovering. Ønsker å ta en tatovering som symboliserer noe, og gjerne mine to barn. Ønsker ikke navn, skrift eller portrett, men noe jeg føler er dem. Vil ha tatoveringen på siden av ribbena, og det ene forslaget jeg vender tilbake til er to diamanter. Kan noen hjelpe meg med ideer? Trenger ikke kommentarer på at tatoveringer er harry eller stygt. Så, noen som har tips! Anonymous poster hash: 55f19...93e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har tatovert navnene på alvespråket og en sommerfugl over som symboliserer meg som passer på de... Ville ikke ha navnene slik de skrives på norsk, mtp når de blir eldre og kanskje synes det kan være litt flaut Anonymous poster hash: c9ac5...212
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 frukt Anonymous poster hash: 9a8b6...1b8
Edelweis Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har forbokstaven deres og stjerner som symboliserer dem :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Jeg skal ha små fugler! Dette pga diktet "livets høyeste lykke" som jeg er så glad i:) Skal ha noen andre ting rundt da, blir en stor tatovering til slutt. Anonymous poster hash: 01a7e...653
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har tenkt å tatovere på meg en lenke/armbånd rund håndleddet, og i den lenken skal det flettes inn 4 stjerner som symboliserer mine 4 barn. Anonymous poster hash: 8910b...e91
Monajenten Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sommerfugler. En "mammasommerfugl" nede på ryggen, og tre til som "flyr" oppover ryggen. Har i tillegg fødselsdatoene deres.
tjommi Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har nautiske stjerner på ryggen i tre farger og str, en for hvert av barna mine. Nå er jeg over gjennomsnittlig glad i tatoveringer, så jeg har fletta dem inn i sleeven min også, og har en sånn gammeldags primstav (vikingekalender) med et avhuka symbol for hver av fødselsdatoene deres. Vanskelig å forklare men...jo og så har jeg en til! Den tok jeg da jeg fikk første men den teller jo enda. Det er runetegnet for odel/familie på innsida av håndleddet. Enkelt men betydningsfullt. Håper du finner noe som passer deg!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Tusen tusen takk for så mange svar! Mange gode ideer:) Hva synes dere om to diamanter? Har ingen tatoveringsvenner å spørre, og de fleste rundt meg er veldig negative til tatoveringer generelt sett, så har ikke så mange å rådføre meg med. Det viktigste er jo at jeg liker det jeg ender opp med, men hadde jo vært hyggelig å fått et motiv som andre også likte:) Anonymous poster hash: 55f19...93e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sommerfugler. En "mammasommerfugl" nede på ryggen, og tre til som "flyr" oppover ryggen. Har i tillegg fødselsdatoene deres.oi, den hørtes fin ut. Vil veldig gjerne ha bilde av den altså Anonymous poster hash: 7cc58...5fb
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har fot og fingrene til mitt og navnet Anonymous poster hash: e3a8f...7b9
Monajenten Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sommerfugler. En "mammasommerfugl" nede på ryggen, og tre til som "flyr" oppover ryggen. Har i tillegg fødselsdatoene deres.oi, den hørtes fin ut. Vil veldig gjerne ha bilde av den altså Anonymous poster hash: 7cc58...5fb Hvis du sender meg en pm så kan jeg sende deg bilde
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Har stjerner på innsiden av håndleddet. En stjerne for hvert barn. Anonymous poster hash: 2765e...777
I scream for icecream! Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har tenkt til å ta noe som symboliserer barna og kommer trolig til å ta en svale for hver av dem (hvis jeg ikke tar feil var de brukt av sjømenn for å symbolisere "hjemmet" eller veien dit.) Eventuelt har jeg tenkt på å tatovere sånne gammeldagse lommeur som viser klokkeslettene de ble født.
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sommerfugler. En "mammasommerfugl" nede på ryggen, og tre til som "flyr" oppover ryggen. Har i tillegg fødselsdatoene deres.oi, den hørtes fin ut. Vil veldig gjerne ha bilde av den altså Anonymous poster hash: 7cc58...5fb her har du nicket mitt vet ikke hvordan jeg sender pm snille du
Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Har tatovert initalene til barna mine i en tegneserieboble 'BAM!' ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Et tre med grener evt. en kvist med blader. Og gjort slik at du kan legge til en ny gren eller et nytt blad hvis det kommer en til. Anonymous poster hash: a0d5f...289
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 Sommerfugler er bare merklig. De legger egg og lever det aller meste av livet som larver. Når de endelig blir vakre skal de bare leve noen få dager før de dør. Dessuten bryr ikke foreldrene seg noe om hvordan det går med avkommet bare eggene er lakt. Om tre dagers skjønnhet er det viktigste du har å håpe på for barna er det Kansje et greit symbol, men det er det vell ikke? Anonymous poster hash: b261b...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå