Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Vi ønsker å bytte fronter på IKEA-kjøkkenet vårt (har Lidingø, men vil bytte til Årsta), men ser at Faktum (skapstammene/innmaten) har gått ut av sortimentet. Det går visstnok an å bestille på Faktum ettersalg frem til april 2015, men når jeg går inn på hjemmesiden deres får jeg bare opp syv-åtte skapfronter. Hva med skuffer, høyskap osv osv. Er det noen som har bestilt fronter i det siste og vet om det går an å få tak? De reklamerer jo med at det skal gå an å bestille de fleste delene. Jeg skal ringe IKEA og høre i morgen, men er desperat etter å få vite det fortest mulig. Anonymous poster hash: 29c75...074
ianda Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Gå inn på IKEA.no og finn frem kjøkken avdelingen. Der skal det være en link til etterbestilling. Det er kun mulig å bestille på nettet. Skuffer og skap får du også der..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 HI her. Takk for svar, men som sagt så finner jeg bare et lite utvalg av skuffer på den linken. Det samme gjelder omtrent alle andre frontetypene jeg trykker på. At det er så lite utvalg må vel bety at det er noe som ikke stemmer? At det går an å bestille alt, men bare et lite utvalg vises eller noe sånt? Hvis ikke, hadde de vel ikke vært så påståelige på at det skal gå an å etterbestille innen april 2014? Jeg skal ringe IKEA med en gang de åpner, så da får jeg forhåpentligvis gode nyheter. Anonymous poster hash: 29c75...074
ianda Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Jeg fant masse når jeg gikk inn.... Hmmm mulig det var noe feil da?? Funnet ut av det nå eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå