Dini Skrevet 12. januar 2014 #26 Skrevet 12. januar 2014 Hmmm da skulle jeg ha saksøkt han som BOMMA 5 ganger på spinalen min føre keisersnittet. Skrek ut; bommer du en gang til så gir du meg narkose din inkompetente mann Huff.... skammer meg nå over hva jeg sa, men var livredd. Prøv at legen bomma med spinalbedøvelsen over 12 ganger, DA skal vi snakke (sorry, bare måtte.. hehe) Fikk narkoise til slutt.. HI, tror ikke du kommer gjennom med det, nei..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #27 Skrevet 12. januar 2014 Alle blir jo holdt fast når de setter den da, at du fikk komplikasjoner av den er vel fordi du ikke satt rolig og det var nok derfor du ble stukket flere ganger også. Men jeg har vanskelig for å se hvordan de tvang deg til å få den. Jeg har hatt katastrofe snitt hvor nesten jeg og baby døde og fikk allikevel spørsmål om jeg motsatte meg operasjon Mye kommer jo an hva som har skjedd fram til dette og om du husker ting helt rett osv. Men mener du det er brukt tvang bør du selvsagt melde fra om dette da det ikke er lovlig. Dette for å hindre at det skjer andre, om du deretter vil saksøke for å få penger er vi vel langt fra Amerika i så måte og det er nok lite penger å hente ut av det Anonymous poster hash: 91d70...f84 Ingen blir holdt fast for å få epidural! For noen ville vandrehistorier dere tror på. Anonymous poster hash: 3c48b...51a
☆☆☆ Skrevet 12. januar 2014 #28 Skrevet 12. januar 2014 Alle blir jo holdt fast når de setter den da, at du fikk komplikasjoner av den er vel fordi du ikke satt rolig og det var nok derfor du ble stukket flere ganger også. Men jeg har vanskelig for å se hvordan de tvang deg til å få den. Jeg har hatt katastrofe snitt hvor nesten jeg og baby døde og fikk allikevel spørsmål om jeg motsatte meg operasjon Mye kommer jo an hva som har skjedd fram til dette og om du husker ting helt rett osv. Men mener du det er brukt tvang bør du selvsagt melde fra om dette da det ikke er lovlig. Dette for å hindre at det skjer andre, om du deretter vil saksøke for å få penger er vi vel langt fra Amerika i så måte og det er nok lite penger å hente ut av det Anonymous poster hash: 91d70...f84 Holdt fast? Fått epidural to gongar, var aldri snakk om å holde meg fast.
Singelmamma <3 <3 Skrevet 13. januar 2014 #29 Skrevet 13. januar 2014 Trist å høre at du sliter. Kan det være at de rundt deg misforsto? Jeg antar at det ikke er uvanlig at kvinner i fødsel hyler og skriker når man må sitte i en slik stilling under rier mens epiduralen blir satt. Kanskje trodde de rundt deg at de hjalp deg med å holde deg fast slik at du raskere fikk epidural og kunne slippe smertene? Må bare understreke at jeg har selv ikke har hatt epidural, så jeg vet ikke detaljer om hvordan den blir satt. Klem til deg
Turtelduen Skrevet 13. januar 2014 #30 Skrevet 13. januar 2014 Alle som har fått epidural vet hvordan det foregår. Så det er en lite troverdig historie. Enten for å skremme andre førstegangs eller rett og slett oppmerksomhetsbehov...
Turtelduen Skrevet 13. januar 2014 #31 Skrevet 13. januar 2014 Trist å høre at du sliter. Kan det være at de rundt deg misforsto? Jeg antar at det ikke er uvanlig at kvinner i fødsel hyler og skriker når man må sitte i en slik stilling under rier mens epiduralen blir satt. Kanskje trodde de rundt deg at de hjalp deg med å holde deg fast slik at du raskere fikk epidural og kunne slippe smertene? Må bare understreke at jeg har selv ikke har hatt epidural, så jeg vet ikke detaljer om hvordan den blir satt. Klem til deg Jeg har fått epidural 6 ganger. Du må sitte helt i ro og fremoverbøyd, ellers stikker de ikke. En anestesilege ved hva der vil si å stikk en urolig pasient. Riene er kjempe uutholdelige når du må sitte der musestille. Men tanken på smertelindring er så forhåpende at en klarer det. Og riene overdøver smertene fra epiduralsettingen
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #32 Skrevet 13. januar 2014 Alle blir jo holdt fast når de setter den da, at du fikk komplikasjoner av den er vel fordi du ikke satt rolig og det var nok derfor du ble stukket flere ganger også. Men jeg har vanskelig for å se hvordan de tvang deg til å få den. Jeg har hatt katastrofe snitt hvor nesten jeg og baby døde og fikk allikevel spørsmål om jeg motsatte meg operasjon Mye kommer jo an hva som har skjedd fram til dette og om du husker ting helt rett osv. Men mener du det er brukt tvang bør du selvsagt melde fra om dette da det ikke er lovlig. Dette for å hindre at det skjer andre, om du deretter vil saksøke for å få penger er vi vel langt fra Amerika i så måte og det er nok lite penger å hente ut av det Anonymous poster hash: 91d70...f84 Ingen blir holdt fast for å få epidural! For noen ville vandrehistorier dere tror på. Anonymous poster hash: 3c48b...51a Stemmer da det. Jeg ble det og mine venninner. Ingen av oss klarte å sitte stille så ja vi ble holdt fast. Anonymous poster hash: cdc33...4c4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #33 Skrevet 13. januar 2014 Alle blir jo holdt fast når de setter den da, at du fikk komplikasjoner av den er vel fordi du ikke satt rolig og det var nok derfor du ble stukket flere ganger også. Men jeg har vanskelig for å se hvordan de tvang deg til å få den. Jeg har hatt katastrofe snitt hvor nesten jeg og baby døde og fikk allikevel spørsmål om jeg motsatte meg operasjon Mye kommer jo an hva som har skjedd fram til dette og om du husker ting helt rett osv. Men mener du det er brukt tvang bør du selvsagt melde fra om dette da det ikke er lovlig. Dette for å hindre at det skjer andre, om du deretter vil saksøke for å få penger er vi vel langt fra Amerika i så måte og det er nok lite penger å hente ut av det Anonymous poster hash: 91d70...f84 Ingen blir holdt fast for å få epidural! For noen ville vandrehistorier dere tror på.Anonymous poster hash: 3c48b...51a Stemmer da det. Jeg ble det og mine venninner. Ingen av oss klarte å sitte stille så ja vi ble holdt fast. Anonymous poster hash: cdc33...4c4 Holdt fast mot deres vilje yeah right. Å få hjelp til riktig posisjon er ikke det samme som å bli holdt fast.... Anonymous poster hash: 3c48b...51a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #34 Skrevet 13. januar 2014 Oi, hadde blitt rik jeg, hver gang jeg er på et sykehuset om dette hadde vært en grunn til og saksøkt Anonymous poster hash: 5b971...1bc
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #35 Skrevet 13. januar 2014 Alle blir jo holdt fast når de setter den da, at du fikk komplikasjoner av den er vel fordi du ikke satt rolig og det var nok derfor du ble stukket flere ganger også. Men jeg har vanskelig for å se hvordan de tvang deg til å få den. Jeg har hatt katastrofe snitt hvor nesten jeg og baby døde og fikk allikevel spørsmål om jeg motsatte meg operasjon Mye kommer jo an hva som har skjedd fram til dette og om du husker ting helt rett osv. Men mener du det er brukt tvang bør du selvsagt melde fra om dette da det ikke er lovlig. Dette for å hindre at det skjer andre, om du deretter vil saksøke for å få penger er vi vel langt fra Amerika i så måte og det er nok lite penger å hente ut av det Anonymous poster hash: 91d70...f84 Ingen blir holdt fast for å få epidural! For noen ville vandrehistorier dere tror på.Anonymous poster hash: 3c48b...51a Stemmer da det. Jeg ble det og mine venninner. Ingen av oss klarte å sitte stille så ja vi ble holdt fast. Anonymous poster hash: cdc33...4c4 Holdt fast mot deres vilje yeah right. Å få hjelp til riktig posisjon er ikke det samme som å bli holdt fast.... Anonymous poster hash: 3c48b...51a Jeg ble holdt fast av min samboer og en hjelpepleier. Jeg klarte ikke å sitte stille et sekund. Ville ha den først, ombestemte meg osv. Så tilslutt holdt de meg fast. Min andre fødsel og det samme gjelder mine venninner. De gir aldri epidural uten at den fødende takker ja til det og de gjennomførte det fordi jeg ikke ga tydelige svar. Aldri tenkt over det... Kanskje Hi var så hysterisk at dette måtte bli gjennomført? Trur det ligger mer bak og en Hi som ikke fikk den fødselen hun hadde tenkt seg. Anonymous poster hash: cdc33...4c4
magica fra tryll Skrevet 13. januar 2014 #36 Skrevet 13. januar 2014 Nå synes jeg faktisk dere tolker en hel masse her. Har selv en traumatisk fødsel bak meg(og 4 andre, normale fødsler). Det skjedde ting der hvor de som skulle hjelpe meg og baby gjorde en ganske så slett jobb. Det eneste jordmora sa på ettersamtale, var bare at "ja her er det vel bare å legge seg helt flat, dette skulle ikke skjedd". Det er faktisk mange eksempler der den fødende har blitt behandlet ganske så respektløst. Til deg HI: Har du snakket med de på sykehuset i ettertid? Det ville jeg kanskje gjort først, for så å evt sendt inn klage om du fremdeles ikke forstår. Om det føles riktig for deg. Jeg valgte å ikke klage, da skjedd var skjedd og jeg ønsket heller å gå videre og evt sørge for å få en annen fødsel neste gang. Og det fikk jeg:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #37 Skrevet 13. januar 2014 Å NEI...stakar deg. Er jo det værste som kunne ha skjedd. IDIOT Anonymous poster hash: fd963...cd1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #38 Skrevet 13. januar 2014 Å NEI...stakar deg. Er jo det værste som kunne ha skjedd. IDIOT Anonymous poster hash: fd963...cd1 Og ellers? Har du en dårlig dag i dag, stakkar? Hjelper det å spy gørr på nettet? Anonymous poster hash: 610a0...51c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #39 Skrevet 13. januar 2014 om man nekter og skriker og ikke sitter i ro går det faktisk ikke an å få epidural,selv om man blir holdt fast. det er en utrolig stor nål som må på rett plass i ryggen og da må man sitte musestille.Og DET er vanskelig når man har jævla vonde rier i tillegg! For meg skurrer dette noe veldig HI... Anonymous poster hash: b58da...f08
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #40 Skrevet 13. januar 2014 Så mye tull en skal høre. Ingen får epidural uten samtykke, ingen holdes fast for å få epidural. Om en ikke sitter stille så kan en rett og slett ikke sette epidural. Hilsen anestesilege. Anonymous poster hash: 4b83a...f73
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #41 Skrevet 13. januar 2014 Nei du kan ikke saksøke for dette. Høres ut som om du liker å overdrive. Anonymous poster hash: 6556b...2af
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #42 Skrevet 13. januar 2014 Alle blir jo holdt fast når de setter den da, at du fikk komplikasjoner av den er vel fordi du ikke satt rolig og det var nok derfor du ble stukket flere ganger også. Men jeg har vanskelig for å se hvordan de tvang deg til å få den. Jeg har hatt katastrofe snitt hvor nesten jeg og baby døde og fikk allikevel spørsmål om jeg motsatte meg operasjon Mye kommer jo an hva som har skjedd fram til dette og om du husker ting helt rett osv. Men mener du det er brukt tvang bør du selvsagt melde fra om dette da det ikke er lovlig. Dette for å hindre at det skjer andre, om du deretter vil saksøke for å få penger er vi vel langt fra Amerika i så måte og det er nok lite penger å hente ut av det Anonymous poster hash: 91d70...f84 Haha den var god. Da var det ikke katastrofesnitt kjære du. DA har de ikke tid til å tøyse og spørre om slikt. Anonymous poster hash: dae6a...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå