Jordbæråker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg sliter sånn med nattesøvnen for tiden, jeg er 25+3 uker på vei og er rett og slett avhengig av å ligge på magen for og kunne sove godt. Jeg våkner flere ganger om natten av at jeg har lagt meg på magen, det er ikke ubehagelig eller vondt, men er jo så redd for å skade lille gutten min på noen måte. Hvor langt var dere på vei da dere sluttet å sove på magen?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Nå er ikke jeg helt sikker hva som er fakta og er ingen lege. Husker ikke hvor jeg hørte det men forge graviditet fikk jeg beskjed om så lenge jeg fikk til å sove på magen skulle det går greit. Er i uke 21 selv nå og jeg sover på magen når det passer meg, enda. Anonymous poster hash: c22cd...964
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Jeg sov slik helt til jeg fødte, den morgenen jeg våknet av rier, lå jeg faktisk på magen:) Så lenge det ikke kjennes ubehagelig, kan du trygt ligge som du vil Anonymous poster hash: bf5a9...560
Jordbæråker Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2014 Så godt å høre! Nå enser jeg håp for en god natts søvn Har nemlig hørt flere fortalt at det kan være skadelig om man sover på magen etter uke 15 osv, men man hører jo så mye forskjellig! Huff, ikke lett å bli klok på alt, dette er min første så jeg er både noob og nervøs for å gjøre feil. Mye og sette seg inn i.. Men jeg takker så mye for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå