Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Kan jeg få historien deres, og hva dere gjorde? Jeg har to barn med enkoprese. En på snart 4 og en på snart 6. Det er verst med han på snart 6 år. Det begynte ved bleieavvenning og har gått i bølger. For akkurat 1 år siden trodde jeg at det hadde gitt seg. i 3-4 mnd kunne jeg telle på ei hånd hvor mange ganger det skjedde. Så når det nærmet det seg sommer og det ble et tilbakefall med flere ganger i uken. Så kom høsten, og det ble en gang pr dag. Så kom julen nå, og det skjer flere ganger daglig. Og nå renner tålmodigheten min fullstendig bort. Jeg gråter, og vet ikke hvorfor jeg gråter, men jeg er så innmari lei av skiftetøy. og nå ser det ut som minstemann på snart 4 også har det. pappaen her hadde det slik når han var guttunge, men ikke så ille som dette, og det ga seg før skolestart. med tanke på at det er så ille her i huset ser det dårlig ut for skolestarten. Skal ringe helsestasjon og lege i morgen, for å be om hjelp. Har spurt om råd tidligere, men har fått beskjed om å se det an. Men nå trenger vi sårt hjelp!!! Er det noen jeg kan skrive med her? om dette problemet? (PS! Han er en usedvanlig snill og harmonisk gutt ellers, barnehagen er strålende fornøyd med han og det er vi også. han er en av de mest flinke i barnehagen) Det har aldri skjedd han noe, eller familien som gjør at dette har skjedd. han har ikke fått for streng eller for svak bleieavvenning) Ingenting som tilsier at han skal få slike problemer, og tror ikke han er forstoppet. Han har alltid veldig myk avføring, aldri tegn til hard mage. Trenger noen å snakke med!!!!!!! Anonymous poster hash: 683b8...025
gresskar Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Skjønner fortvilelsen din. Har ei jente som også har det. Hun har det på grunn av forstoppelse da. Har vært til barnelege, og går til oppfølging der. Det er mest forstoppelsen vi får hjelp for. Prøver det meste med belønningssystem, ros, frustrasjoner (ikke rett, men det hender det blir sånn). Nå er vi i en god periode ( bank ibordet), håper det varer, det er skolestart for oss til høsten også. Send meg gjerne pm om du ønsker det, selv om årsaken er forskjellig hos barna våre da:-) ønsker dere lykke til iallfall, vet hvor fortvilt både liten og stor blir av dette.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 takk. du får en PM av meg Anonymous poster hash: 683b8...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå