Gå til innhold

Husker et par her som klaget såååå mye på Fredrikstad sykehus...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra det er bra der nå, de hadde utrolig dårlig rykte før.

kjenner ei som fødte der for noen år siden. det var ikke mye bra å høre, for å si det sånn.

men nå har vel a-hus tatt over som det verste sykehuset..

Anonymous poster hash: 317fc...62c

Skrevet

Jeg fødte mitt første barn ved Fredrikstad.. Jeg har fremdeles problemer med å prate om det, og gråter fremdeles om natten. Det er den jævligste opplevelsen jeg noen sinne har hatt og jeg har opplevd en grov voldtekt som 16åring m.m. Men den opplevelsen er det verste jeg har vært igjennom. Jeg setter aldri mine ben igjen på det sykehuset og angrer på at jeg ikke sendte klage på jordmor!

Det var veldig mye som gikk galt, og informasjonen var dårlig hele veien. I tillegg hadde jeg jordmoren fra helvete, dette er bare et lite utdrag:

Hun sa, til tross for at hun var klar over min forhistorie med voldtekt m.m.; "Du får late som at jeg er en mann, så blir det ikke så ekkelt." "Alt blir bra når den lille gutten kommer" (jeg gråt og sa vi skulle ha jente, men hun gav seg ikke.) "Du skulle fått en gutt du." (Når jenta kom). "Du er ikke den første som har født altså." Hun kalte meg hele tiden ved feil navn, selv om samboer rette på henne.

Huff.. Nå begynner jeg snart å gråte.. Orker ikke skrive mer..

Anonymous poster hash: 0b1f9...046

Skrevet

Bra det er bra der nå, de hadde utrolig dårlig rykte før.

kjenner ei som fødte der for noen år siden. det var ikke mye bra å høre, for å si det sånn.

men nå har vel a-hus tatt over som det verste sykehuset..

Anonymous poster hash: 317fc...62c

Føden på ahus er fantastisk!

Anonymous poster hash: e15dd...ce3

Skrevet

Fødte på Fredrikstad i sommer, og var innlagt over lenger tid før fødsel pga alvorlig svangerskapsforgiftning. For ett FANTASTISK sted!!! Så utrolig mange dyktige, varme mennesker har jeg aldri opplevd før! Gleder meg bare til neste fødsel allerede! Kan ikke få fullrost stedet! :) 

Anonymous poster hash: 76a56...e0b
Skrevet

Alltid noen som klager og alltid noen som er uheldige og har dårlig kjemi med jordmor (som man utmerket godt kan be om å få bytte ut, tror altfor få benytter seg av det).

Jeg har født på Fredrikstad selv, både på B3 og B7 og er superfornøyd.

Skrevet

Jeg har hatt 4 fantastiske og 1 traumatisk fødsel på Fredrikstad. Det handler selvfølgelig om noen enkeltpersoner som gjør en dårlig jobb,-og de finnes jo overalt.

Skrevet

På Fredrikstad sykehus bør man ikke være redd for å føde. Har blitt ivaretatt helt fantastisk ved hver eneste fødsel. Født 3 ganger. 

Det er jo alltid noen som må klage, ikke riktig kjemi med jordmor eller andre uoverenstemmelser i kampens hete(noe en fint kan kalle en fødsel). 

Anonymous poster hash: ef50e...9a4
Skrevet

Man skal ikke fornekte andres dårlige opplevelser pga at man har opplevd fine fødsler selv. Alt kommer an på hvilke personer som er på jobb. Det skjer slurv i helsevesenet også. Fredrikstad sykehus har et dårlig rykte også på Vestlandet.

Anonymous poster hash: d92c5...c05

Skrevet

Jeg har født 2x på Ullevål og 2x på SØF i 06,09, 11 og 13 og synes fødselsopplevelsene på SØF var fantastiske! Veldig fornøyd, bra på Ullevål også, men der merker man at det er enorm stor pågang hele tiden.

Skrevet

Jeg har også født på Fredrikstad. Jeg lå på B2 mens barnet lå på B3. Super fornøyd med begge avdelingene, fødselen, oppfølgingen osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...