Gå til innhold

Noen her som er utro mot partneren sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan holder du det skjult for han og hvem er du utro med?

Føler du det ok å gjøre dette?

Anonymous poster hash: 46731...b72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utro. Og nei, det føles jo ikke så ok å gjøre det men jeg klarer ikke la det være.

Er med en kollega. Vi har et forhold på jobb, sniker til oss all den tid vi kan sammen på jobb uten at noen skjønner noe.

Anonymous poster hash: 60613...e48

Skrevet

Nei, har aldri vært utro

Anonymous poster hash: a8e48...af3

Skrevet

Jeg er utro. Og nei, det føles jo ikke så ok å gjøre det men jeg klarer ikke la det være.

Er med en kollega. Vi har et forhold på jobb, sniker til oss all den tid vi kan sammen på jobb uten at noen skjønner noe.

Stakkars mannen din som har en så grusom kjæreste. Ja du er ett grusomt menneske

Anonymous poster hash: b305b...f8a

Skrevet

Er med en kollega. Vi har et forhold på jobb, sniker til oss all den tid vi kan sammen på jobb uten at noen skjønner noe. Anonymous poster hash: 60613...e48

Stakkars mannen din som har en så grusom kjæreste. Ja du er ett grusomt menneske Anonymous poster hash: b305b...f8a

Det var da å ta hardt i.. Hun er en dårlig kjæreste, men på ingen måte et grusomt menneske.. Et grusomt menneske hadde drept partneren og barna sine for å være sammen med kollegaen. Et grusomt menneske er F.eks. Adolf Hitler, Viggo Kristiansen, Stefar og mor til Christoffer (Christoffer-saken),

Jeg er så drittlei folk som ikke kan skille mellom handlinger. Å være utro kommer ikke i nærheten av grusomme ting å gjøre mot andre! Det er fryktelig dårlig gjort, men ikke grusomt.. Wow..

Jeg er ikke utro selv nei..

Anonymous poster hash: 9c4f7...410

Skrevet

Stakkars mannen din som har en så grusom kjæreste. Ja du er ett grusomt menneske

Du kan godt si det er synd på ham. Men et grusomt menneske er jeg ikke. Selv om du antagelig aldri vil forstå det - men faktisk gjør mitt lille eventyr meg til en bedre og hyggeligere kjæreste og en bedre mamma.

Skrevet

Du kan godt si det er synd på ham. Men et grusomt menneske er jeg ikke. Selv om du antagelig aldri vil forstå det - men faktisk gjør mitt lille eventyr meg til en bedre og hyggeligere kjæreste og en bedre mamma.

Ditt lille eventyr gjør deg bare 'bedre' (som du sier) så lenge det er hemmelig.

Den dagen din lille familie finner ut av sannheten er du ikke så mye bedre lenger.. Du utsetter både din partner og dine barn for helt unødvendig lidelse, sinne, skam osv.

Jeg ser ikke alt svarthvitt, og skjønner absolutt at det må være deilig med et ukomplisert og lidenskapelig forhold på si' der man slipper å forholde seg til hverdagen, men jeg tror kostnaden er høyere enn du aner, dessverre.

Håper ingen noen gang finner utav det.

Anonymous poster hash: c12b1...526

Skrevet

Er med en kollega. Vi har et forhold på jobb, sniker til oss all den tid vi kan sammen på jobb uten at noen skjønner noe. Anonymous poster hash: 60613...e48

Stakkars mannen din som har en så grusom kjæreste. Ja du er ett grusomt menneske Anonymous poster hash: b305b...f8a
Du kan godt si det er synd på ham. Men et grusomt menneske er jeg ikke. Selv om du antagelig aldri vil forstå det - men faktisk gjør mitt lille eventyr meg til en bedre og hyggeligere kjæreste og en bedre mamma. Anonymous poster hash: 60613...e48

Ditt lille eventyr gjør deg bare 'bedre' (som du sier) så lenge det er hemmelig.

Den dagen din lille familie finner ut av sannheten er du ikke så mye bedre lenger.. Du utsetter både din partner og dine barn for helt unødvendig lidelse, sinne, skam osv.

Jeg ser ikke alt svarthvitt, og skjønner absolutt at det må være deilig med et ukomplisert og lidenskapelig forhold på si' der man slipper å forholde seg til hverdagen, men jeg tror kostnaden er høyere enn du aner, dessverre.

Håper ingen noen gang finner utav det.Anonymous poster hash: c12b1...526

Du tror at dine arbeidskolegaer ikkje merker det. Dei har kontroll og snakker bak ryggen din.

Anonymous poster hash: ee1e5...8f2

Skrevet

Til deg som er eller har vært utro mot partneren deres (med tanke på den tråden med hun som har blitt bedratt i flere år):

Har/hadde det noe med partneren deres å gjøre? Gjør/gjorde dere det pga noe han gjorde, eller var det kun "egoisme" (om man kan si det), spenning eller noe annet som lå bak?

Anonymous poster hash: 3431d...45d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Til deg som er eller har vært utro mot partneren deres (med tanke på den tråden med hun som har blitt bedratt i flere år):

Har/hadde det noe med partneren deres å gjøre? Gjør/gjorde dere det pga noe han gjorde, eller var det kun "egoisme" (om man kan si det), spenning eller noe annet som lå bak?Anonymous poster hash: 3431d...45d

For min del handlet det om mangel på respekt, nærhet, omtenksomhet, etc... Bodde med en mann som ga en lang f i meg, og som mishandlet med psykisk. Var ikke sterk nok til å gå før jeg var utro og så hva jeg kunne få

Skrevet

Jeg tror det er helt normalt at man får lyst på andre mennesker, selv om man er i et forhold. Det ligger dypt i oss, vi har drifter og det er jo slik menneskeheten har blitt ført videre :)

Om man gjennomfører det kommer vel ann på mange faktorer, som hva slags setting det er og hva slags forhold det er. Om det er alkohol inni bilde tror jeg det vil øke sannsynligheten for at noe seksuelt skjer..

Gjest ________
Skrevet

Hadde gjort det slutt før jeg tok skrittet med å være "utro" ikke omvendt

Skrevet

Jeg hadde også et forhold på jobb...

Liksom hemmelig

Endte med svangerskap og at vi begge mistet jobben

Så tenk deg om :)

Anonymous poster hash: a8e48...af3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...