Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Klarte dere å opprettholde melkeproduksjonen? Jeg kan bare amme ca 3 ganger i døgnet per bryst (pga raynauds fenomen) Bare lurer på om det er realistisk å fortsette slik til dette fenomenet gir seg, da jeg håper og kunne fullamme til slutt... Anonymous poster hash: 7fd2b...c37
Gjest Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Klarte det i 6 måneder. Pumpet meg innimellom, så det er sagt
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Så bra Skal være godt fornøyd hvis jeg klarer det! Måtte du pumpe ofte? Her pumper jeg bare hver kveld.. Anonymous poster hash: 7fd2b...c37
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Delammet i 6 mnd med nr 1 men plutselig en dag nektet han, prøvde i en uke men han blånektet og da mistet jeg melka. 3 uker med nr 2, men det var ikke mye melk og etter 3 uker var det tomt, enda jeg pumpet som en gal. På en god dag fikk jeg ut 40-60 ml.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Med nr gikk det i 5 mnd. Pupper først og ga mme etterpå. Hun ville ikke ha puppen til slutt. Den siste mnd var det lite kos da hun viste så liten intr. Nå delammer jeg gutten vår på 4 mnd på samme viset. Han er fortsatt veldig intr i puppen så gir så lenge han vil ha:) gir mme ca 4x i døgnet. Noen ganger mer. Gir 120 ml i gangen og bruker fortsatt tuter med kun 2 hull. Så han må jobbe litt for melken der også. Anonymous poster hash: 8c816...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå