Gå til innhold

Syns det er så kjedelig når man ikke får vite hvordan det går med noen som f.eks. er usikker på abort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som i den tråden nå med hun som har en steril mann og er blitt gravid, og er usikker på om hun vil beholde eller ikke.
Man har jo selvsagt ikke RETT på å få vite noe om disse personene, men det er så mange ganger det har vært lignende hendelser og man lurer så fælt på hva de har bestemt seg for og hvordan det går med dem og så hører man aldri noe mer.
F.eks. at de skal til legen i morgen, men etter det er det ingen oppdateringer i tråden.

Anonymous poster hash: 8f3fa...cc2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en av disse menneskene skulle oppdatere og si; JA, jeg tar abort - kan du da tenke deg hva slags svar hun hadde fått? Og tror dere vedkommende i det hele tatt er interessert i å høre hva slags dritt dibberne kan lire av seg da? Neppe. 

Anonymous poster hash: eff77...6a5
Skrevet

Er dere virkelig så interesserte i hva fremmede bedriver tiden sin med? Jeg glemmer de fleste tråder og trådstartere minutter etter jeg har lest innlegget.

Anonymous poster hash: 6b70a...d25
Skrevet

Hvis en av disse menneskene skulle oppdatere og si; JA, jeg tar abort - kan du da tenke deg hva slags svar hun hadde fått? Og tror dere vedkommende i det hele tatt er interessert i å høre hva slags dritt dibberne kan lire av seg da? Neppe. 

Anonymous poster hash: eff77...6a5

Ja, du har et godt poeng der, har ikke tenkt over det på den måten. HI

Anonymous poster hash: 8f3fa...cc2

Skrevet

Enig med deg HI. Man tenker jo på disse i den vonde og vanskelige tiden de går gjennom. De fleste av oss har empati for våre medmennesker, og lar ikke alt vi leser her inne bare preller av oss. Jeg for min del har heldigvis evnen til å føle omsorg for andre som har det vanskelig, selv om jeg ikke kjenner de.

Anonymous poster hash: eb0fc...56f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...