Gå til innhold

Også søndagselsk

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet
  • Jula er ute av kåken *
  • Ryddig hjem
  • Og faktisk også ryddig hage **
  • Bollefest med mine foreldre midt på dagen, de hadde mange smarte og gode innvendinger til to dilemmaer jeg gnager en del på om dagen
  • Kebab
  • NrK super med arvingen

* Dvs. den er ikke helt ute enda, men den er pakket ned i kasser og skal bare bæres ned i boden. Og juletreet er helt vekk.

** Med hage menes selvsagt balkongen min, som har gått fra å være Verdens Mest Rotete Balkong, som den har vært siden oktober fordi dens eier (undertegnede) går inn i en slags depresjon når alle plantene der ute dør og / eller må pakkes vekk. Men i dag tok jeg tak i problemet og ryddet i en time og nå er det NYDELIG der ute!! Og våren, som i Casa Patetica starter i februar, kan bare komme for vi er klare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin søndag, ja.

Ryddig og rent hjemme.

Et par timer uten barn sammen med verdens beste venninne, med sjokoladekake og god te attåt.

Supert sparkeføre og liten jentunge hylende av fryd i de bratteste nedoverbakkene. Vinteren har sin sjarm.

Skrevet

Fineste søndagen, med den FANTASTISKE familien vi har laget, med deilige jobben og det nydelige været, jeg er(som vanlig) så j....heldig!! Nå et glass vin og snart til køys. Heldige meg med fine søndagen i lomma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...