Gå til innhold

Viser seg at jeg har hatt meg med en som har dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så vondt jeg har i meg! 
Spurte om han hadde dame, men det hadde han ikke. Nå etter litt "stoking" tror jeg jaggu ta meg at han har både dame og kid :(

Anonymous poster hash: 29335...c96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken forbokstav begynner han på? vil bare forsikre meg om at det ikke er min:P tssss....

Anonymous poster hash: 0eedd...473
Skrevet

Det skjedde med meg å engang. Så det på face dagen etterpå, og skrev da på wallen hans "visste ikke at du hadde dame....".

Og han ble sur på meg!! Hehe

Skrevet

Hvilken forbokstav begynner han på? vil bare forsikre meg om at det ikke er min:P tssss....

S...

Skrevet

Det skjedde med meg å engang. Så det på face dagen etterpå, og skrev da på wallen hans "visste ikke at du hadde dame....".

Har lyst å skrive det på melding, men det tørr jeg ikke :P

Skrevet

Hvorfor melding? Da ser jo ingen det?
Skrevet

S...

Fjooo :D

Skrevet

Hvorfor melding? Da ser jo ingen det?

Føler meg slem om jeg skal begynne å gjøre det på en offentlig plass altså! Det blir feil for meg.

Skrevet

S? Puh :P

Anonymous poster hash: de469...dae

Skrevet

Dama fortjener og vite det. Ikke du som har vært dust her.

Anonymous poster hash: fce5e...533

Skrevet

Da er det vel bare å skygge banen da?

Anonymous poster hash: 7207a...be7

Skrevet

Dama fortjener og vite det. Ikke du som har vært dust her.

Hun fortjener ikke å få vite det i plenum, feks. på Facebook, og bli ytterligere ydmyket

Anonymous poster hash: 20bfa...946

Skrevet

Dama fortjener og vite det. Ikke du som har vært dust her.Anonymous poster hash: fce5e...533

Fortjener hun å bli såret og ydmyket av fremmede mennesker?

Nei, hvis en kar har vært utro er det HAN som skal fortelle det spør du meg..

Og gjør han ikke det må han faktisk leve med samvittigheten selv.

Synd hvis du ( hi) hadde sett for deg noe mer, men jeg sier som noen over her : Skygg banen og din samvittighet er ren!

Skrevet

Men samtidig føler jeg ikke at det er mitt ansvar å fortelle at han er en idiot!
Hvem blir den store stygge ulven? Jo, MEG!

Skrevet

Legg det bak deg og glem det. Irriterende ja, at noen kan lure folk på den måten.

Anonymous poster hash: 995d8...170

Skrevet

Jeg er nesten i samme situasjon, bare at jeg visste han var i et forhold... Jaja, tenkte jeg, så lenge det ikke er barn inne i bildet, var det jo han som tok kontakt med meg (via nettkontakt)...

Så kansellerte han i går, og sa noe om at "det ikke var så lett å komme unna når han hadde ei lita ei hjemme.." WTF??? Han mente at han hadde nevnt det for meg, men det vet jeg han ikke hadde, for da hadde jeg ikke møtt ham... Jeg sa at da ble plutselig ting annerledes, at da hadde jeg ikke samvittighet til å fortsette dette... Jeg lurte på om et knull med meg virkelig var verdt å risikere alt han hadde???

Det var som å få seg et slag i trynet, jeg ble kjempelei meg og sjokkert...

Jeg har ikke noe interesse i å fortelle samboeren hans det, men jeg håper han fikk seg en oppvekker så han ikke gjør dette igjen ( kanskje naivt av meg å tro, men...)

Fikk et lite skrubbsår på hjertet, der ja...

Anonymous poster hash: fa458...a9d
Skrevet

Dama fortjener og vite det. Ikke du som har vært dust her.Anonymous poster hash: fce5e...533

Hun fortjener ikke å få vite det i plenum, feks. på Facebook, og bli ytterligere ydmyket Anonymous poster hash: 20bfa...946
Mener ikke på veggen, men på innboksen bare :) synes ikke offentligheten skal se det nei

Skrevet

Jeg kjenner en som begynner på S som knuller rundt som bare det, og han har kone og en flokk unger.

Anonymous poster hash: a8f2d...7a4
Skrevet

Jeg kjenner en som begynner på S som knuller rundt som bare det, og han har kone og en flokk unger.

Hvor bor han?

Mistenker at han kanskje kan ha barn også… :/

Skrevet

Heter han Stian?

Anonymous poster hash: 22002...a04

Skrevet

Må nesten le litt nå. For han jeg fortalte om het faktisk Stian han også. Men tviler sterkt på at det er samme. Men litt av en tilfeldighet.

Skrevet

Jeg har vært ute for det samme..Ikke gøy!

Med meg gikk det lenger også. 

Dagen derpå sa han bare tilfeldig at vi ikke kunne bli venner på fb fordi da kom samboeren til å lure på hvem jeg var..Så jeg kuttet han ut selvsagt, men jeg ble veldig betatt og når han tok kontakt etter noen uker og sa at det var slutt mellom han og damen var ikke jeg vanskelig å be. Det viste seg at det ikke var slutt, de bare kranglet..

Anonymous poster hash: bc75e...9c6
Skrevet

ups......

Skrevet

Heter han Stian?

Anonymous poster hash: 22002...a04

Hvor bor denne Stian? 

Anonymous poster hash: bc75e...9c6

Skrevet

Vel, han jeg vet om heter også Stian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...