Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Aner ikke hva som feiler han, han sover til i 12-13 tiden i helgene når han har fri og orker knapt noe synes jeg selv. I dag har jeg vært på aketur i nesten 3 timer med ungene og han orket som vanlig ikke. Han har ligget på sofaen og sett sport og tastet på pc en og nå står endelig middagen i ovnen siden han ikke orket og lage den heller Hva gjør jeg? Setter ultimatum eller? Anonymous poster hash: 110ce...57e
Gjest MMJ Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor ikke planlegge noe i sammen? Spør han hva han har lyst til å finne på neste helg Hadde synes det var trist om min mann aldri var med på familieturene...
sug lut Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Krev løsning. E han syk får han gå til lege og få en behandlngsplan, er han sykk i viljen får han vurdere om han har vilje til å ha familie.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Du kan jo fortelle han det at folk tror du er singel. Anonymous poster hash: 98bda...b9e
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Spør ham hvilke barndomsminner han synes barna hans skal ha?
3 i april Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Så lenge dere begge jobber så har ikke han noe mer krav på å sove til langt på dag for så å slenge seg på sidan. Her hadde jeg helt klart stillt krav, ikke bare for deg selv men også for ungene sin skyld. De må vel snart begynne å lure på hvorfor pappa ikke gidder og være sammen med de. Still krav : feks så burde han ha ryddet huset, skiftet sengetøy, laget middag ol når dy var ute med barna. Det er ikke rett at du må gjøre alt mens han sover og later seg hver helg. Jeg hadde også krevd at han gjorde noe med ungene i helgene som en tur på lekeplassen, svømmehallen, lekeland, besøk, sykkeltur ol. NOE må han også kunne finne på med dem. Du bør også kreve din rett til å få sove noen timer lengre i helgen. Her må du stille krav å ikke bare la han få viljen sin , det er ikke riktig verken ovenfor deg eller ungene deres.
Devil in disguise Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Sånt hadde vi det også. Alt falt på meg av husarbeid, handling, matlaging og koselige aktiviteter med sønnen vår. Så i dag er jeg singel og gjør fremdeles alle disse tingene med ett unntak jeg trenger ikke irritere meg lenger
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Er han deprimert?? Høres utrolig håpløst ut!! Du må ta dette opp med han! Er ikke greit at han aldri blir med, han er da endel av familien. Det er hans ansvar/plikt også, i tillegg burde han ha lyst til å bli med om han er riktig skrudd sammen.. Makan til tafatt.. Forventer han alltid at du skal gjøre ting?? Bidrar han på andre måter? Anonymous poster hash: 9fe72...35b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Høres ut som han er deprimert. Jeg har selv vært det uten å vite det. Man er ikke nødvendigvis lei seg eller trist, men orker lite, pesimistisk syn på livet, blir litt likegyldig. De fleste hadde vel ønsket å ha en helg med litt hvile, men også med noen gøye aktiviteter om de er friske. Om det er tilfelle må han oppsøke lege/hjelp. Ville nok tatt en prat med han for å høre hvordan det går. Blir jo også veldig slitsomt for deg om dere ikke kan dele på oppgavene. Hadde sikkert vært godt for deg å kunne slappe av litt, sove lenge, se tv uten forstyrrelser osv. Anonymous poster hash: c0349...754
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Høres ut som han er deprimert eller lider av mangel på vitamin D. Det gjorde min samboer. Var også slik og jeg ble drittlei. Humøret hans var også dårlig så det var tungt å være til. Kommanderte han til legen og nå går han på vitamin D piller og er aktiv som aldri før:) han kan også ha for mye blod/ høye jernlagre. Det har også min samboer. Anonymous poster hash: 5428a...41a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Huff da, høres ikke greit ut. Her er vi sammen på aktiviteter hver helg alle sammen. Men har han alltid vært sånn eller er det noe som har kommet nå? Lege hadde kanskje vært en ide hvis han har blitt sånn i det siste. Anonymous poster hash: ff920...861
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Høres ut som han er lat rett og slett. Og du gir han lov. Anonymous poster hash: ac87f...d65
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 Høres ut som han er deprimert eller lider av mangel på vitamin D. Det gjorde min samboer. Var også slik og jeg ble drittlei. Humøret hans var også dårlig så det var tungt å være til. Kommanderte han til legen og nå går han på vitamin D piller og er aktiv som aldri før:) han kan også ha for mye blod/ høye jernlagre. Det har også min samboer. Anonymous poster hash: 5428a...41a Eller kanskje han rett og slett bare er lat? Anonymous poster hash: ce34b...40c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Hvor ble du av, HI? Anonymous poster hash: fee4c...763
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Har han sjekket stoffskiftet? Har han lav matlyst, vil helst bare ha junk eller sukkerholdig drikke? Fryser lett? Aldri skikkelig uthvilt? Glemsk og distre? Mye hodepine? Mye generelle vondter i kroppen? Tørr hud, tørr hodebunn? Takler ungenes mas og stress dårlig? Anonymous poster hash: cd190...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå