mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Alllllt surt godis eeeeelsker jeg...og pottgull....guuuuud jeg har lyyyst på...og ikke en godtebit i huset...
MrsMilla Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Smash! Derfor kjøper jeg det maks to ganger i året, for klarer ikke styre meg. Ingen tilgang er veldig greit, ute av syne, ute av sinn....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Prøver å ikke spise godis pt, har ikke rørt sjokolade siden nyttår. Eneste jeg har spist var fire skumnisser igår, men kan ikke si at de var overdrevet gode egentlig. Samme med cola-zero! Kan ikke si at jeg savne godteriet heller - er i mye bedre humør og 2,5 kg lettere bare på knappe 2 uker. Rart det der, skal jeg si noe må det bli m&m med peanøtt inni, men har ikke noe særlig lyst på det heller lengre. Jaja, da ble det til en skrytetråd også! Beklager. Anonymous poster hash: 6ebfd...870
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Av smågodt elsker jeg sånne svarte og røde skjeletthoder, skikkelig gode... og så potetgull og dip!! og sjokolade skikkelig godtegris med andre ord Anonymous poster hash: 48773...020
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Sjokolade, gjerne firkløver eller helnøtt. Og så smågodt, aller aller helst fra Sverige, heter det Godtekungen eller noe sånn? ååååhhhhh... Bra det fortsatt er helg :-P Anonymous poster hash: f9fe7...fab
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Salt lakris og sure ting:-) mixkioskene har det beste smågodtutvalget:-) Anonymous poster hash: b0ec1...7ee
LanzaroteJenta Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Den er lett! Spesielsjokolade Risbrød Helnøtt Smash Kvikklunsj med havsalt Kina Festkarameller Snickers Is Kaker He he... Er glad i søtt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Åh, smågodt...! Rosa fisker, de rosa putene, festkaramell.. Tyrkisk pepper, boueno, troika, lollipop-isen på boks, marsipan.. Sukk. Har i skapet, men skal unngå å spise :/ Anonymous poster hash: 5f5b7...7fb
wilmus Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Dummle…Mmmm og toffin. Jeg ELSKER karamell! Og salte bjørner, og potetgull.. Faen, jeg hadde ikke tenkt jeg skulle spise godteri i dag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 De er noen sånne geleklumper i smågodteriet. De minner litt om svære gomp. Søte jordbær Sjokolade m&m med peanøtt og m&m med melkesjokolade Skumnisser fra rema Smørbukk Toffee Maoam Jeg kan skrive i evigheter men det er best å slutte før jeg mister styringen
Nettie+jentungen Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 Smågodt!! Ååh! Elsker rosa puter, salte hodeskaller, salte lakris bananer (?), sure kirsebær, sånn hul salt lakris, bubbliz.. Lakris fra lakrisgutta.. Fryktelig glad jeg ikke har godteri i skapet nå
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Sjokolade uten fyll:-D min store last. Anonymous poster hash: b0ec1...7ee
Helene Harepus Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Haribo.. Favoritten i det siste er "de nye sure variantene av de gamle gode".. Yummy! Gjerne i kombinasjon med Freia melkesjokolade Ellers så skal jeg slutte med godis snart, var mer eller mindre godteri-fri i 2013, til jeg falt skikkelig engang før jul.. Jeg kan ikke spise det på en fornuftig måte; er dessverre en godteri-junkie..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Åååh!! Jeg måtte bare slutte å lese trådene oppover her!! Fikk så lyst på nesten alt! Haha. Spiser kun godteri om lørdagen, og det er jo en evighet til akkurat nå! Toppris , risbrød , nesten alt som heter sjokolade! NAM!! Anonymous poster hash: 209b0...38d
Mandala Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Er ikke så glad i sjokolade og godteri lenger, men elsker is! Ikke tress-is, men sånne litt dyrere gode iser. Nammi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå