Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 På Bjørkelangen... De var 11 og 13 år. Påkjørt under ridetur Anonymous poster hash: 17e91...830
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Ja, forferdelig trist... Tenker sånn på foreldrene og andre bekjente av de :'( Anonymous poster hash: 5a6b1...753
Ziva Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Forferdelig ulykke. Mange varme tanker til de pårørende.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Veldig trist når så unge mister livet. Men jeg synes ikke barn har noe å gjøre ute på kjøretur med hest alene på en trafikert vei (leste et sted det var en travhest, men ikke sikkert det er riktig). Lurer også på om de hadde hjelm på seg. Uansett en grusom ulykke. Anonymous poster hash: 40e7d...421
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 For føreren som kjørte på dem så håper jeg de ikke hadde refleks!!!!! At det ikke var fyllekjøring. Helt grusomt!!!! Har ikke ord! Anonymous poster hash: 9ee41...8e8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Mega trist Skulle gjerne byttet med de Anonymous poster hash: 39e38...61c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Trist for alle parter. Livet til han som kjørte bilen er ødelagt, og han vil aldri aldri bli den samme. Tankene mine går til de pårørende til jentene, men også til han som fikk livet sitt ødelagt i går ❤ Anonymous poster hash: 89420...c25
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Jeg synes det er en stygg sak å spekulere om. Les heller det som politiet sier til nrk. Ingen vet mer enn det uansett. Tre familier og to skoleklasser er knust nå. Vis litt respekt. Anonymous poster hash: df0b3...224
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Trodde ikke det var tillatt med hest og vogn på veier med 80 kmt. Veldig trist Anonymous poster hash: 64969...f24
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og rykter rundt ulykken. Dette er ikke stedet for å fabulere rundt årsakssammenhenger, ansvar eller hendelsesforløp, så tenk før du taster. Himmel og hav Brukermoderator
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for spekulasjoner og svar på disse. Tråden vil bli stengt om reglene fortsatt brytes. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Det er så uendelig trist. Håper at heste-Norge kan finne andre steder å trene hestene sine enn på landeveien i skumringen der folk kjører 80 km/t. Håper for sjåførens skyld det viser seg at de ikke hadde refleks eller hjelm/sele på (dette burde være lovpliktig), da har han i det minste en forklaring på hvordan det kunne gå så galt. Anonymous poster hash: ae85d...e79
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 En helt forferdelig sak Tankene går til alle pårørende, og til sjåføren, kan nok ikke ha det godt nå han heller.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for spekulasjoner og svar på disse. Tråden vil bli stengt om reglene fortsatt brytes. Himmel og hav Brukermoderator Hvorfor ble min kommentar slettet? Det var ikke en sulky men en roadkart skrev jeg jo bare. Og at det er utrolig dårlig av folk å diskutere saken. Anonymous poster hash: 28c59...492
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Tråden er nok en gang ryddet for spekulasjoner og svar på disse. Tråden vil bli stengt om reglene fortsatt brytes. Himmel og hav Brukermoderator Hvorfor ble min kommentar slettet? Det var ikke en sulky men en roadkart skrev jeg jo bare. Og at det er utrolig dårlig av folk å diskutere saken. Anonymous poster hash: 28c59...492 Da hadde du muligens lagt det som et svar på et annet innlegg som var/ble slettet. Da går ditt innlegg også med i dragsuget. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Det er så uendelig trist. Håper at heste-Norge kan finne andre steder å trene hestene sine enn på landeveien i skumringen der folk kjører 80 km/t. Håper for sjåførens skyld det viser seg at de ikke hadde refleks eller hjelm/sele på (dette burde være lovpliktig), da har han i det minste en forklaring på hvordan det kunne gå så galt. Anonymous poster hash: ae85d...e79 Hjelm og refleks bør man absolutt ha, men man skal under ingen omstendigheter bruke sele hverken når man rir eller når man kjører hest og vogn. Det å sørge for at man ikke kan bli hengene fast er et av de viktigste sikkerhetstiltakene man kan gjøre når man driver med hest. Hvis det skjer noe er det mye tryggere å falle av hesten/ut av vognen enn å henge fast. Anonymous poster hash: dd126...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå