Gå til innhold

Det er jeg som holder familien sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid følt at jeg aldri får klem, komplimenter, kos osv fra mannen, det er alltid jeg som tar initiativ til slike kjæresteting.De siste dagene har jeg ikke orket å ta så mye initiativ. Har ikke vært sur eller noe, bare vært meg selv uten å være den som "klenger".

På fire dager har jeg ikke fått et eneste kyss, klem, kos eller noe.

Tok dette opp med mannen og han så virkelig ikke problemet.

Er det virkelig jeg som må stå for alt?

Tenker spesielt på forholdet vårt. Det er virkelig jeg som gjør slik at vi er i et forhold og ikke bare er venner som bor sammen!!

Anonymous poster hash: 2767a...ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... Nå fikk jeg veldig dårlig samvittighet, hos oss er det bare mannen som er sånn som tar initiativ osv..

klemmer og kysser på meg, mens jeg ikke egentlig tenker over det.

Anonymous poster hash: 6537c...0f2

Skrevet

Hmmm... Så i dine øyne er det eneste som holder familien sammen frekvensen av kyss og klem mellom deg og mannen? Det er et veldig skjørt fundament å bygge et forhold på må jeg si, all den tid det er helt naturlig at frekvensen på slikt varierer sterkt gjennom et langt samliv.

Anonymous poster hash: dbdd5...f9c

Skrevet

Det burde du ha annie ;)

Hadde det ikke vært fint å vise mannen din at du setter pris på han eller gi han en klem etter en lang dag på jobb?

Hi

Skrevet

Jeg er som mannen din. Har ikke så stort behov for nærhet som min samboer har. Han klager en del på det og jeg prøver å skjerpe meg, men det går ofte i glemmeboken. Betyr ikke at jeg ikke elsker ham, er bare ulike behov. Klemmer masse på datteren vår da. Men hun later til å ta etter mor, hun har heller ikke så stort behov for kos hele tiden.

Anonymous poster hash: 29331...72f

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke det eneste. Men for meg er faktisk kjærtegn en stor del av et forhold ja. Vi har vært gift i syv år og vært sammen i enda flere.

Hvis man ikke orker å bry seg om, ta på eller gi en klem til ektefellen din iløpet av en gitt periode, så har man et problem. Da er man venner.

Skrevet

Har selvfølgelig forståelse for at folk er forskjellige :)

Jeg synes ikke man må holde hender eller sitte klint oppi hverandre hele tiden.

Det jeg synes man kan gjøre er de snå tingene, f.eks et lite kyss når man skal på hver sin jobb eller en godnatt klem.

Hi

Skrevet

Alltid kyss om morgenen når han drar på jobb. Prøver å ikke legge oss før vi kysset god natt:-)

Anonymous poster hash: d8d6d...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...