Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Her er det som regel jeg som smører alles (5) matpakker hver dag. Lager de kvelden før, og har de i kjøleskapet natten over. Er i grunnen drittlei av alltid å måtte gjøre det. Anonymous poster hash: 8db58...2fb
Husbygger Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Her smører jeg ALLTID, men nå er det bare 3 stk som smøres og bare 3 dager i uka. Både mannen og jeg (når jeg ikke er sykemeldt) har kantine på jobb. Ungene har skole måltid tirsdag og torsdag, en fantastisk ordning som jeg gladelig betaler 600 kr i halvåret for pr. barn!
Serepta Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Det er mannen sin jobb. Han smører til to barn + seg selv. Jeg bruker ikke matpakke. Mitt ansvar er å finne klær til ungene og sørge for at de er påkledd, har riktig utstyr med på skole og barnehage, og ser til at de pusser tennene og vasker seg før de går.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Det gjør jeg fordi jeg liker det! Lager kvelden i forveien. Men når barna er så store at de begynner på skolen må de begynne å smøre selv. Anonymous poster hash: dcb61...300
Gjest mphs Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har mat på jobb, eldste har mat på skolen og yngste har mat i bhg. Kun mannen som smører matpakke til seg selv. Tidligere da ungene hadde annen bhg med kun varmmat en gang i uken måtte de ha med matpakke til to måltider hver dag og vi byttet på det.
Elsker livet Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Det er bare skolebarna som har matpakke med seg. Enten så lager jeg om kvelden eller så ber jeg de om det når de spiser kvelds. Mannen ordner som oftest selv av rester.
SmellyCat Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Han smører til seg selv. Jeg til barna og evt meg selv.
MrsMilla Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Ja. Den som stod på kjøkkenet når det var naturlig å lage de er den som faktisk lager de. Den andre kler gjerne på barnas akkurat da.
*Smiley* Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Han smører alle matpakkene kvelden før og jeg finner frem klær.Han pusser tennene deres og kler på om morgen og kjører alle i bhg og skole.Hvis jeg skal avgårde samtidig kler jeg på og kjører de minste i bhg og han kjører største på skolen.
Nettie+jentungen Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Samboerensmører mat og jeg tar mmorgenstellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå