Gå til innhold

Hva pleier du å ha med deg i matpakka di, og hva pleier din mann/samboer å ha med seg i sin på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg : to skiver med hvitost, baconost eller skinke, en banan eller et eple. Vannflaske. (Fredagene har vi felles lunsj med matbestilling. Horn eller feks salat)

Mannen: 4 skiver med feks pålegg, baconost eller bringebærsyltetøy, en banan. Han drikker kaffe.

Anonymous poster hash: cc2c1...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har med noen knekkebrød med skinkeost eller brunost til frokost.

Får lunsj på jobben og da blir det stort sett kjøtt eller fisk med salat/grønnsaker.

Mannen spiser frokostblanding på morgenen og ca samme lunsj som meg, bare mer brød/pasta.

Anonymous poster hash: 50530...30c

Skrevet

Matpakke? Hverken mannen eller jeg har noen gang jobbet er sted uten kantine.

Anonymous poster hash: cfa4b...bfc

Skrevet

#3 ... Men du vet hva matpakke er for det? ;)

Anonymous poster hash: cc2c1...f82

Skrevet

Jeg har grove polarbrød i fryseren, tar to stykker om morgenen og har pålegg på, som regel hamburgerrygg e.l. Da er de tinte og ferske til jeg skal spise. Har også en frukt og vannflaske.

Mannen har div pålegg og juice i kjøleskapet på jobb og tar med seg 4 skiver uten pålegg om morgenen.

Anonymous poster hash: 32b7b...81c
Skrevet

Jeg har ikke matpakke, er hjemmeværende. Mannen har med seg tilfeldige rester eller annet vi har stående som er greit å ha med. F.eks stekte kyllingbiter, karbonader, kokte egg e.l. sammen med salat eller andre grønnsaker. Har han ikke med mat kan han gå på kiwi å kjøpe seg en ferdig salat med ostebiter/skinke og en pakke roastbeef e.l. for å få nok kjøtt. (spiser lavkarbo)

Skrevet

Mannen har alltid med seg 3 brødskiver med brunost. 

Jeg derimot… Alt fra skive med hvitost, leverpostei, prim eller middag, salat, eller noe annet rask jeg finner i skapet :P Må kjenne etter på morgenen hva jeg har lyst på. Noen ganger tar jeg boller fra fryseren, kake eller noe annet usunt. Driter i hva jeg pakker i meg på jobb, faktisk :P

Anonymous poster hash: db4a8...69c
Skrevet

Jeg holder på med livsstilsendring, og spiser derfor ofte. Spiser havregryn/havrekli med bær/banan til frokost rundt 0715, en frukt el gulrot i halvti tiden, sammen en kopp grønn te. Lunsj spises kl 11, enten hjemmebakte knekkebrød 2-3 stk eller 2 tynne skiver hjemmebakt rugbrød. Som pålegg bli det som regel magerost, makrellfilet eller kalkunskinke. I tillegg en halv paprika, litt sukkererter og noen ganger en frukt. I to tiden spiser jeg enten et knekkebrød med magerost eller frukt/grønnsak.

Ja.. har ganske stor matboks :P kantine har vi også, ytterst sjelden kjøper jeg salat til lunsj, og enda sjeldnere et smørbrød på ettermiddagen, hvis jeg skal andre ting og middagen blir sen.

Anonymous poster hash: 4bd38...e1f

Skrevet

Jeg har med meg to brødskiver uten pålegg. Kjøper pålegg i kantina.

Mannen har felleslunch på jobb hver dag hvor de kjøper inn brød og pålegg.

Skrevet

Spiser frokost og lunsj på jobb (jobber i bhg) spiser da sammem med barna bhg.frokost er enten havregrynsgrøt eller 2 knekkebrød. Har oppskjært frukt /grønnsaker i kjøleskapet i tilfelle jeg blir sulten før lunsj.(spiser hver 3 time). Lunsj blir salat eller knekkebrød eller hva vi serverer i bhg. Spiser også frukt med de hvis jeg har mellomvakt eller senvakt

Anonymous poster hash: 3893c...6af

Skrevet

Spiser frokost og lunsj på jobb (jobber i bhg) spiser da sammem med barna bhg.frokost er enten havregrynsgrøt eller 2 knekkebrød. Har oppskjært frukt /grønnsaker i kjøleskapet i tilfelle jeg blir sulten før lunsj.(spiser hver 3 time). Lunsj blir salat eller knekkebrød eller hva vi serverer i bhg. Spiser også frukt med de hvis jeg har mellomvakt eller senvakt

Mannen kjøper seg et eller annet. Bruker bil i jobben.

Skrevet

Jeg har pålegg på jobben og kjøper rundstykker hver dag :) Liker at det skal være "ferskest" mulig :)

Skrevet (endret)

Mannen har ei skive med noe vanlig pålegg. Jeg har stort sett rester av gårdagens middag, frokostblanding, brødskive eller yoghurt. Har egentlig lunchordning på min jobb, men jeg er så allergisk at jeg velger å ta med noe jeg vet garantert går bra.

Endret av MrsMilla
Skrevet

Jeg har knekkebrød og div pålegg stående på jobb.

Samboeren tar som regel med seg 4 brødskiver med div pålegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...