Gå til innhold

Redd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og er i følge termin i uke 23 nå.

Mitt spørsmål til dere er. Stort sett når jeg kjenner liv i magen er om kvelden. Men det er ikke så veldig kraftig til tider og er ikke daglig heller. Bør jeg bekymre meg mer enn jeg gjør allerede og evt kontakte lege/jordmor imrg? El kan det være at barnet ligger på slik at jeg ikke kjenner det like godt.

Plager meg at jeg skal bli så bekymret hele tiden :-(

Anonymous poster hash: dc341...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig du har morkaken foran, da kjenner men ikke så kraftige spark. De er vel heller ikke så kraftige i uke 23 så det hadde jeg ikke vært bekymret for. Viktigste er at du kjenner liv hver dag! Babyene liker også å sove når du er i aktivitet, så det at den våkner til liv om kvelden er veldig normalt! Høres ikke ut som du trenger å bekymre deg. Det er mest mot slutten av sv skapet man skal kjenne minst ti spark om dagen.

Anonymous poster hash: 685bc...039

Skrevet

Jeg har tre barn. Med de første to kjente jeg liv tidlig, før uke 16, men med siste var jeg 20 uker før jeg kjente noe som helst. Det var ikke hver dag jeg kjente noe. Det kan sikkert være mange grunner til at man ikke kjenner noe eller ikke kjenner så ofte. Hos meg forløp det svangerskap iallefall helt fint det også :) luft din bekymring til jordmor du, uansett om det mest sannsynlig ikke er noe er det godt å få snakket om bekymringene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...