catchbaby Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Hva gjør dere for å sette igang med husvasken når det absolutt ikke frister, men du har tid og du vet det må gjøres? Søndag idag, vaska ikke før i helga har vært i dårlig form, og vet at det kommer en travel uke..Er nødt til å gjøre det, men er så sykt sløv...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Yndlingsspillelisten på høy volum og gjøre ting så enkelt som mulig! Anonymous poster hash: 90779...842
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Musikk på full guffe, og stoppeklokke! Vedd med deg selv hvor fort du kan klare å få ferdig det hele.. Litt sånn; tre minutter på å rydde gulvene i 1 etasje osv, så er målet å slå tiden du setter opp, så klart vanker det en belønning når du har gjort det, lese en god bok, spise en sjokolade, en bolle, kakao eller noe annet Funker hver gang her hehe
catchbaby Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2014 Hoho! Jeg har starta, og må være sterk, det er bare meg og elleveåringen hjemme, så kommer han tassende opp når han hører musikken er høy og støvsugeren uler. "Vil du spille wii med meg?" Sukk mitt hjerte! Jeg skulle mye heller spilt wii, men nå må jeg bare gjennomføre!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Høy musikk og guttene ut av huset! Vil helst være hjem alene for å vaske. Anonymous poster hash: b8c4a...7e4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Lat som du skal få besøk, evt. inviter noen til deg om ca 3 timer da får alltid jeg ryddelyst Anonymous poster hash: c5a8a...bfa
catchbaby Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er så enig! Jeg bruker å være aleine jeg og, men nå er det bare minstemann som er her og han føler seg litt forlatt av resten, jeg har prøvd å foreslå ting for han og venner han kan besøke, men alle er opptatt, noen er på hytta og noen er i bakken. Får vondt av lille jeg...Han er så rar her han trør rundt i morgenkåpa, orker ikke be han ta på klær en gang ;P
catchbaby Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2014 Jaggu flaks jeg starta når jeg gjorde! Var akkurat ferdig med det verste når ei venninne kom inn døra plutselig.Og når hun dro kom jammen en kompis av mannen på besøk også. Besøk hele kvelden, rent og ryddig hus og kaffe. jeg føler meg vel. Eneste som mangla idag var at det ikke blei noe middag på gubben når han kom hjem fra jobb, men i det øyeblikket besøket var dratt smalt jeg sammen en herlig omelett og baguetter. I am on a flow. Selvskryt er velskryt
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Vasker hver søndag. Setter på musikk og begynner å vaske. Uansett om jeg ikke gidder, det MÅ gjøres. Det som hjelper meg er den god følelsen man har etterpå av nyvasket hus, tenker på den og da kommer lysten, hehe. Anonymous poster hash: b4558...ba1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ringer vaskehjelpen og spør om hun kan jobbe et par timer ekstra på mandag Anonymous poster hash: e1172...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå