Gå til innhold

Hvordan ta opp et ubehagelig emne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ta opp et ubehagelig emne for mannen uten at han går i forsvarsposisjon og begynner å krangle? Han krangler alltid, gjør alltid det jeg nevnte. Skal hakke på meg og slenge dritt når jeg prøver å være saklig..

Emnet er forholdet, at det ikke fungerer. Vi krangler alltid. Begge har like mye skyld i det, og jeg vil ta det opp for å snakke om det, finne løsninger. Er redd det blir krangel.

Anonymous poster hash: 0158b...ac4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med om du prøver snakke om deg selv. At du er lei du alltid er sur og kranglete. At du savner før da dere var skikkelige kjærester. Spør han hva du kan gjøre for å bli en bedre kjæreste for han. Si du vil skjerpe deg. 

Det går jo an å prøve ;) Se om han biter på den. Ofte når man forteller ett annet menneske hvordan de "er" så vil de komme i forsvarsposisjon. Til og med om jeg gjenngir noe noen har sagt til dem, så kan det komme feil ut - og de vil komme i forsvarsposisjon. Min oppfattelse er ikke like andres... 

Ja, skriver krøkkete som fy :P 

Skrevet

Om han alltid går rett i skyttergraven når du prøver å snakke om slikt, så ville jeg ha vurdert å skrive et brev til han der du legger fra tankene dine, prøver å vinkle det slik at han skjønner at dette er et problem dere har sammen, og at det ikke er han som ikke er bra nok. Gi han brevet slik at han kan lese det i fred og ro, og at han kan få tenke litt over det du legger fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...