Gå til innhold

Noen som er knallgode på nettshopping her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har sett den på Høyer i Trondheim, du kan jo ringe dit og høre?

Anonymous poster hash: 6a5ee...69b
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg tror den kan bli vanskelig å finne da den virker til å gå ut av sortimentet (ettersom den ble solgt til $134 på Michael Kors sine egne nettsider). Prisen har vært lik på tilsvarende nettsider som har solgt vesken - og da forsvinner ting fort. . Fysiske butikker eller eBay er vel dine beste alternativer.

Skrevet

http://www.neimanmarcus.com/

De har noen svarte med sølvdetaljer iallefall. 

Fikk forhåpninger der en stund, men de hadde ikke den eller noen andre som var aktuelle :(

Men takk :)

Skrevet

Mener jeg har sett den på Høyer i Trondheim, du kan jo ringe dit og høre?

Det skal jeg gjøre! Takk for tips!

Skrevet

Jeg tror den kan bli vanskelig å finne da den virker til å gå ut av sortimentet (ettersom den ble solgt til $134 på Michael Kors sine egne nettsider). Prisen har vært lik på tilsvarende nettsider som har solgt vesken - og da forsvinner ting fort. . Fysiske butikker eller eBay er vel dine beste alternativer.

Æsj. Får prøve ebay, takk for forslag :)

Kom gjerne med tips til en lignende veske du O Store Shopping-dronning :)

Skrevet

Suuz i Trondheim fører og Michael Kors, ta en telefon dit og du ;)

Skrevet

Nordstrom.com og bloomingdales.com har Michael Kors med sølvdetaljer, om ikke akkurat Bedford. Ene av sidene hadde iallefall Hamilton

http://shop.nordstrom.com/s/michael-michael-kors-hamilton-chain-large-vertical-tote/3033820?origin=category

Du gjør det vanskelig for deg selv når du må ha sølvdetaljene! Du kan forresten prøve å google "silvertone" istedenfor silver, ser de med sølvdetaljer blir omtalt sånn noen steder.

Skrevet

Nordstrom.com og bloomingdales.com har Michael Kors med sølvdetaljer, om ikke akkurat Bedford. Ene av sidene hadde iallefall Hamilton

http://shop.nordstrom.com/s/michael-michael-kors-hamilton-chain-large-vertical-tote/3033820?origin=category

Du gjør det vanskelig for deg selv når du må ha sølvdetaljene! Du kan forresten prøve å google "silvertone" istedenfor silver, ser de med sølvdetaljer blir omtalt sånn noen steder.

Takk, men er bare Hamilton der meg sølv, og den vil jeg ikke ha. Fant ikke på ebay heller. Akutt behov!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg er som tidligere nevnt ikke så veldig begeistret for Michael Kors, så jeg har dessverre ingen andre tips. Vesken selges brukt på eBay.

Skrevet

Jeg er som tidligere nevnt ikke så veldig begeistret for Michael Kors, så jeg har dessverre ingen andre tips. Vesken selges brukt på eBay.

Vil ikke ha brukt... :) 

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Vil ikke ha brukt... :)

Nei, da tror jeg det blir verre. Noen vesker vil det være mulig å få tak i helt ny i mange år etter at de går ut av produksjon, men Michael Kors-veskene er nok ikke av disse. De fleste nettbutikker (om ikke alle) satte ned vesken i pris og da ble de solgt veldig fort, så det beste du eventuelt kan gjøre er å lagre et søk på eBay (du vil få mail hver gang en vare som matcher kriteriene legges ut, og du kan huke av for at varen skal være ny) eller oppsøke norske fysiske butikker. Det kan hende at de ikke har satt salgspris på varen og fortsatt har inne. Michael Kors har egen butikk på Steen & Strøm (men det er sannsynlig at varen ble satt ned i pris der også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...