Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god shampoo og balsam til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har langt, farget hår. Tynne hårstrå. Glatt, men ikke helt stritt. Blir fort fett. Vasker håret annenhver dag.

Vil bestille på nett og vil gjerne ha link.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt sart hodebunn og hår som også blir fort fett. Det er ikke altid det går å hoppe over hårvasken, så jeg har kjøpt en meget mild sjampo, APO, på apoteket som er til tørr hodebunn. Har vært veldig fornøyd med den og ingefærsjampo fra bodyshop, alt annet har jeg ikke tålt. Det er mye rare kjemikalier i slikt åpenbart.

Balsam har jeg droppet men i stedet skaffet meg en Agadir hårolje og varmebeskyttende spray. Håroljen er fantastisk!!!! En million ganger bedre en balsam! Må tørke håret jeg da, for å få fuktigheten ut av hodebunnen, men håret mitt ser utrolig bra ut med den oljen! Det er så folk spør om man har klippet seg, farget håret eller bare kommenterer hvor fint det er... Hårolje trekker forresten vann ut av håret, så det tørker 30-40 % fortere. Win-win! 

Har tykt langt hår og bruker kanskje på størrelse med en mandel i håret mitt, altså veldig lite. Har det i spissene og lengdene nedenfor øret ca.

http://www.blivakker.no/product/agadir-argan-oil/AGA0006/agadir-argan-oil-hair-treatment-118ml

Anonymous poster hash: 27e80...9b8
Skrevet

Bruker Matrix sin for blondt og farget hår. Og den finnes i flere typer. Skummer godt og bruker knapt en dråpe. Drøy og koset ca 100 kroner hos frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...