Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Var i byen i dag formiddag, og etter et lite snøfall kombinert med regn etterfulgt av kuldegrader i går kveld - er det glatt på veier og fortau. Kjørte oppover en bakke, og der var det en gammel dame som hadde ramlet. Hun lå ikke, men satt på bakken. En mann hadde stoppet bilen og var på vei mot damen, og en Secutiras bil med to vektere stoppet også rett foran meg. Jeg vurderte det til å være nok med tre menn som tok hånd om damen, så jeg kjørte videre dit jeg skulle. Men nå etterpå lurer jeg på om jeg burde stoppet likevel ? Hva hadde dere gjort ? Anonymous poster hash: f3e7f...c67
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Stopper ikke når jeg ser at folk får hjelp. Anonymous poster hash: 39185...1b8
Elsker livet Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Nei, syns det holder at de som kan være til hjelp stopper.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Når du så tre andre på vei til å hjelpe så er det mer enn nok;) Kunne hende det hadde blitt ubehagelig for damen også hvis veldig mange kom til unnsetning. Anonymous poster hash: 008ba...92c
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Med mindre du er sykepleier, lege el, som kan bidra med noe mer enn hvemsomhelster i en slik situasjon, så er ingen grunn til at du også stopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå