Gå til innhold

Dere med Bachelor i Psykologi .. hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 5f7b0...077
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vurdere ta denne utdannelsen, så råder jeg deg til å tenke deg grundig om! 

Jobbet med ei som hadde det, hun fikk kun miljøarbeider-lønn. Utdannelsen gir ikke tittel som terapeut eller pedagog. Men at utdannelsen sikkert var bra, det tror jeg nok, hun var veldig dyktig. 

Vi jobbet i barnevernet på ungdomshjem. 

Anonymous poster hash: c9d73...cb7
Skrevet

Dette er en tulle-utdannelse! Jeg måtte bygge på med en master i psykologi og først da fikk jeg jobb. Jeg vil fraråde alle fra å ta bachelor i psykologi. Jeg angrer veldig iallefall!

Anonymous poster hash: abb52...e99
Skrevet

Jeg er snart ferdig med første året .. Jeg jobber i psykiatrien, og avdelingsleder sa en gang at det er treårig høyskole så det skulle vel gi terapeutstilling ..

Jeg har hørt mye om denne utdannelsen. Noe så tullette! At man er mer egnet til å jobbe med mennesker med psykiske lidelser om man er vernepleier, sykepleier, sosionom, barnevernspedagog eller lærer? 

Alle disse yrkesgruppene har terapeutlønn. Men en som har gått tre år med ren psykologi er ikke kvalifisert?

Det er faktisk ganske urovekkende ..

Skrevet

Jeg er snart ferdig med første året .. Jeg jobber i psykiatrien, og avdelingsleder sa en gang at det er treårig høyskole så det skulle vel gi terapeutstilling ..

Jeg har hørt mye om denne utdannelsen. Noe så tullette! At man er mer egnet til å jobbe med mennesker med psykiske lidelser om man er vernepleier, sykepleier, sosionom, barnevernspedagog eller lærer? 

Alle disse yrkesgruppene har terapeutlønn. Men en som har gått tre år med ren psykologi er ikke kvalifisert?

Det er faktisk ganske urovekkende ..

Statlig og kommunalt for disse ikke terapeut lønn! Men privat kanskje de ordner noe. Om din leder har sagt "det gir vel terapeutlønn" ville jeg hatt det skriftlig! 

Anonymous poster hash: c9d73...cb7

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det ikke gi terapeutlønn? Hvem bestemmer dette? Må jo være en kjøreregel?

Det er jo en treårig utdannelse som gir minst like godt grunnlag for å arbeide i psykiatrien som de fleste treårige..

Skrevet

rare greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...