Gå til innhold

Ingen baby?:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke festeblødning med første, men med andre hadde jeg litt rosa på papiret ca.6-7dager før ventet mens(som aldri kom):) Testet ikke positivt før to dager før tror jeg... Lykke til

Anonymous poster hash: 5c749...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sansynligvis er du ikke gravid. De fleste blir ikke det på første forsøk.Anonymous poster hash: af9fd...0d4

Jeg har blitt det alle gangene. Så slett ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: 2213f...efa

Skrevet

Sansynligvis er du ikke gravid. De fleste blir ikke det på første forsøk.Anonymous poster hash: af9fd...0d4

Så siden du har blitt gravid på første forsøk så er det ikke uvanlig at det skjer?? Du skjønner at det er du som er uvanlig heldig her, eller...???!

Anonymous poster hash: ba356...e73

Skrevet

4 graviditeter, og ingen festeblødning.. (Min mor har aldri hatt det, og ikke min søster eller.)

Hør om evnt din søster eller mor hadde festeblødning ? :)

Anonymous poster hash: 7ffc3...b93

Ang. Hvor fort man blir gravid.. 

Jeg har bestandig vært lett for å bli gravid. Men, med min mann, så har jeg ikke blitt gravid enda. Og det har gått over 7mnd!.. 

Så han skal teste seg snart. Om alt er i orden med han, så skal vi se om vi "passer sammen". For jeg har bestandig blitt ekstremt raskt gravid.. Så ganske bekymret for hvorfor det tar så lang tid nå. (Eller det vill si, jeg er ganske bekymret;.. Heheh)

Bestandig? Hvor mange menn har du barn med igrunn?

Skrevet

Jeg har blitt gravid på første forsøk tre ganger. To barn. Ingen festeblødning.

Lykke til!

Skrevet

Blitt gravid på 1. eller 2. pp alle 5 gangene. Ingen festeblødning. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde med førstemann. Han var ikke planlagt, så jeg trodde jeg var alvorlig syk eller noe:P Men med vesl avar det ingen festeblødning.

Skrevet

Tre barn, ingen festeblødning

Anonymous poster hash: fd365...ab2

Skrevet

Blitt gravid 3 ganger, festeblødning 1 gang.

Skrevet

Så siden du har blitt gravid på første forsøk så er det ikke uvanlig at det skjer?? Du skjønner at det er du som er uvanlig heldig her, eller...???!

Anonymous poster hash: ba356...e73

Jeg ble også gravid på første forsøk, søsteren min og. og vnninda mi blir gravid bare noen hiver en manntruse på henne, så det er ikke uvanlig å bli gravid på første forsøk heller!

Anonymous poster hash: e1a9a...1f1

Skrevet

Fikk en liten rosa flekk på papiret, trodde det var mensen på gang. 2-3 uker gikk, ingen mensen, men positiv graviditetstest, så tippe det var det som kalles festeblødning. Så kommer ikke mensen, så tester du :)

Skrevet

Ja, jeg vet det er tidlig, har bare prøvd 14 dager.....

Fikk mensen ca.17 Desember og nå oppdager jeg liiiittegrann lyserosa blod når jeg tørket meg....

Det er vell mest sannsynlig mensen da og ikke festeblødning...?

Hvor vanlig er det egentlig med festeblødning?

Anonymous poster hash: 7dfeb...6ac

14 dager, sorry. Jeg har prøvd i 2år så null sympati fra meg.

Anonymous poster hash: 9e800...3b9

Så du har ikke sympati for noen som ikke har det like ille som deg?

Hun spurte ikke om sympati heller.

Skrevet

4 graviditeter, og ingen festeblødning.. (Min mor har aldri hatt det, og ikke min søster eller.)

Hør om evnt din søster eller mor hadde festeblødning ? :)

Ang. Hvor fort man blir gravid.. 

Jeg har bestandig vært lett for å bli gravid. Men, med min mann, så har jeg ikke blitt gravid enda. Og det har gått over 7mnd!.. 

Så han skal teste seg snart. Om alt er i orden med han, så skal vi se om vi "passer sammen". For jeg har bestandig blitt ekstremt raskt gravid.. Så ganske bekymret for hvorfor det tar så lang tid nå. (Eller det vill si, jeg er ganske bekymret;.. Heheh)

Bestandig? Hvor mange menn har du barn med igrunn?

Hun sa hun hadde hatt 4 graviditeter. evt antall menn har vel ikke du noe med?

Du er nok bare bitter fordi du ikke ble fort gravid.. Så du må nok mislike meg også, for ble gravid på pilla.. Hehe

Men til HI, ingen blødning på meg. :)

Anonymous poster hash: 79ed8...007

Skrevet

Jeg fikk litt fersk blod på papiret én gang for to dager siden. Synes det var veldig rart for jeg ventet ikke mensen enda. Ble heller ikke noe mer. Så, jeg er vel litt i samme situasjon. Hadde ingen festeblødning i forrige svangerskap. Blir spennende. :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 9a789...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...