Gå til innhold

Fettprosent, muskelprosent osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg en slik badevekt som viser kroppsvekt og sammensetning. Men alle disse prosentene går jo ikke opp?

Fett var på 27,?, vann 52,? Og muskler på 37,?. Det blir jo over 100%. Er det noe feil med vekta eller skal det ikke bli 100?

Skrevet

Tror nok ikke det er sånn det fungerer, prosentene dine høres helt vanlig fine ut så er nok ikke noe feil med vekta :-)

Skrevet

Har og eislik, men den viser prosent for fett og vann, og i kg for muskla.. Kanskje det er det din og gjer?

Skrevet

Det høres ganske merkelig ut ja. Og nei, det skal ikke bli 100 %. Du har forhåpentligvis også et skjelett, og det har det heller ikke blitt tatt høyde for.

Skrevet

Jeg hadde 52 % muskler :)

Anonymous poster hash: a98f9...5a7

Skrevet

Det er mulig jeg tar feil her, men tror det har noe med å gjøre at det er vann i muskler. Sånn sett vil ikke prosentene gå opp i 100 %. Tallene dine ser forresten veldig fine ut :D

Skrevet

Forresten: Jeg stilte inn (ved et uhell) vekta mi på mann, og da fikk jeg lavere fettprosent og høyere muskelprosent. Hvorfor er det sånn? :huh:

Skrevet

Takk for svar alle sammen. da slår jeg meg til ro med at de stemmer :)

Det er mulig jeg tar feil her, men tror det har noe med å gjøre at det er vann i muskler. Sånn sett vil ikke prosentene gå opp i 100 %. Tallene dine ser forresten veldig fine ut :D

Tusen takk, synes ikke de ser så gale ut jeg heller, men kunne godt hatt mer muskler ;)

Har og eislik, men den viser prosent for fett og vann, og i kg for muskla.. Kanskje det er det din og gjer?

Det går ihvertfall ikke opp, for jeg veier 59 kg tilsammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...