Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har nylig kjøpt en Samsung Galaxy S4 telefon. Har vel hatt den noen månender å nå kan jeg plutselig ikke motta sms fra eksen! Har jo sendt masse meldinger med han siden jeg fikk mobilen men nå får ingen av meldingene han sender,mens han får alle jeg sender. Jeg vet at han ikke lyger heller for ser jo på meldingene hos han at han har svart på alle men at jeg ikke har fått de :S Hvorfor skjer det plutselig? Er det mulig at jeg har kommet borti en blokkering for å motta sms fra han? Det rare er at han kan ringe meg. Anonymous poster hash: aba93...a6d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor ha så mye kontakt med ex i det hele tatt? Anonymous poster hash: 2d96f...c3f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor ha så mye kontakt med ex i det hele tatt? Anonymous poster hash: 2d96f...c3f Vi vurderer å prøve på nytt Fant ut at alle meldingene fra hans var blokkert ja,det betyr nok en gang at eksen har missbrukt mobilen min!! :S Er ikke første gang han prøver å ødelegge når han er sjalu! Anonymous poster hash: aba93...a6d
me_87 Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Alt folk skal legge seg oppi. Det må da være opp til HI hvor mye kontakt hun vil ha med eksen sin. Er jo bra at de fortsatt er venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå