Gå til innhold

Andre som ikke kjenner noe til graviditeten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 24 uker i dag, og kjenner enda ingen tydelige bevegelser i magen. Men har morkaka på forsiden, så kan være mye av årsaken. De fleste kjenner det jo godt nå, men ikke jeg nei! Ellers har jeg også vært "skånet" for svangerskapsplager, annet enn at jeg har blitt litt latere. vil helst bare være hjemme og ruge, og jeg var veldig aktiv før :)

Uke 16 i dag å kjenner ikke en shit!! Jeg vet jo hvordan baby i magen kjennes ut siden det er nr 3 , men ikke en eneste bevegelse har jeg merket ! Trøster meg med at om ikke lenge kjenner man mer enn nok 😋

19+1 i dag og bortsett fra den litt større magen og det faktum at jeg ikke kan springe i mer enn 5 min før jeg føler jeg holder på å tisse på meg så kjenner jeg ingen ting. Har morkaka forrann denne gangen så er nok derfor jeg inme kjenner noen bevegelser. Eller noen ganger tror jeg at jeg kjenner noe, men så blir jeg plutselig usikker. Var på oul forrige fredag så vet at alt står bra til der inne

er 16+5 idag, venter nr to og merker absolutt ingenting - ser bare litt oppblåst ut :P
nå skal det også sies at jeg har merket så lite til dette svangerskapet at jeg var hele 15 uker på vei da vi fant ut at det blir sommerbabay 2014 :P

Anonymous poster hash: b7647...9aa

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...