Gå til innhold

Forelska meg i en på 21 år med en forferdelig barndomshistorie.. jeg er 28.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er barnløs, før noen tenker på det. :)

Jeg er 28 år, og har vært rusmisbruker i min ungdom. Ikke alvorlig, men det medførte jo endel problemer som ga motivasjon til å slutte.

For noen måneder siden traff jeg en gutt? mann? :P, som faktisk er sønnen til ei jeg har festet med i min ville periode.

Han har bodd sine første fire leveår hos sin narkomane far og mor, før mor forlot ham. Far og mor fortalte sønnen at mor var død.. Sønnen fikk ikke vite det motsatte før han var 16. Da gutten var 14, fant faren seg en ny kjæreste, og sendte sønnen på ungdomsinstitusjon til han var myndig.Må også nevnes at han har fått juling i alle år han har bodd hos sin far, i tillegg til å være vitne til rusede foreldre hele livet. Da han ble myndig flyttet han sammen med sin mor, som selger narkotika. Etterhvert gjorde sønnen også det.. Nå er han 21, bor for seg selv, og er ferdig utdannet it-ingeniør. Han er en fantastisk gutt, han virker faktisk flere år eldre enn meg.

Men.. Etter så mange problemer i oppvekst er det vel umulig at ikke dette setter spor? Han har jo aldri blitt tatt vare på.. Hans første minne om rusede foreldre var da han var fire..

Og han ruser seg jo selv. Ikke mye, men nok. Liker han så godt... Men er dette litt for ambisiøst av meg....?

Anonymous poster hash: 1d1e4...c80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojsann..

Liker han deg da?

Høres desverre ikke helt sunt ut :(

Anonymous poster hash: 580f4...3aa

Skrevet

Nei, nei og nei. Du er tidligere rusmisbruker og han ruser seg litt? Alderen er det minste problemet.

Ikke tenk på det en gang!!!!

Skrevet

Rus? Løp. 

Skrevet

Sier det samme som hun over, nei nei nei. Han ruser seg, spiller ingen rolle om det er litt eller mye. Rus er rus. Du har vært så utrolig flink å kommet deg bort fra rusmiljøet, bort fra rusen. Ikke ødelegg dette med å involvere deg med denne mannen. Selvfølgelig vil hans oppvekst sette spor, kanskje derfor han ruser seg også.

Håper du kommer til fornuften å trekker den unna mens leken er god. Alderen er ikke problemet her. Det faktum at du har vært rusmisbruker å nå tenker på å involvere deg med en rusmisbruker er problemet

Lykke til videre :-) klem

Skrevet

sikker på at det ikke er sympati du føler....?

Anonymous poster hash: abef6...aa4
Skrevet

Ja, vi har en utroig spesiell kontakt. Føles ut som vi har kjent hverandre i flere år, i motsetning til de tre små ukene.. Lenge siden jeg har følt det jeg føler i nærheten av ham. Det samme sier han..

Mitt rusproblem var såpass lite og så lenge siden, at det er jeg ferdig med. Frister ikke. Han ruser seg heller ikke i nærheten av meg, men vet han røyker hasj på kveldene før han skal sove.

Jeg ser jo så mye potensiale i ham! må jeg rømme med en gang; eller kan jeg ikke avvente og se litt?;)

Skrevet

sikker på at det ikke er sympati du føler....?

Anonymous poster hash: abef6...aa4

Egentlig er jeg vel ikke helt sikker på det, nei.. Har kanskje lyst til å gi ham et liv han fortjener å ha. men han er jo kjekk, sexy og alt det der.. Men godt spørsmål. Skal reflektere litt over det..:)

Skrevet

Nå skal ikke jeg dra alle over en kam, men min ex klarte ikke å slutte med hasjrøykinga når motivasjonen var et lite barn engang så jeg har mista litt troen på at de som ruser seg er kurerbare, må iallfall ville det 100 % selv..ikke overtalt til å prøve for noen annens skyld

Anonymous poster hash: 9af50...75f
Skrevet

Mye potensiale i en rusmisbruker med brokete bakrunn? Jeje. Skjønner vi to lever på forskjellig planeter.

Anonymous poster hash: 87a45...bf9

Skrevet

Jeg ville nok løpt, om du avventer er det fort gjort at du havner inn i en situasjon du ikke ønsker. 

Anonymous poster hash: 7540d...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...