Gå til innhold

Apropos anal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Here is the deal

Mannen min tenner noe voldsomt på stimuli av rumpehullet, og da gjerne vet at jeg sleiker han i området, har gjort det fra tid til annen men jeg suger han fordi jeg veit han liker det så godt, men igår tok han altså hele greia til nye høyder. Han sto på alle fire (YEah doggystyle) og jeg bak med tungetornadoen, jeg runka og sleika og han stønna og ynka og på toppen av det hele blei jeg så kåt av denne seansen at jeg ikke klarte å styre meg! Det var rocken roll fiskeboll i musa og når jeg endelig skulle få my share var jeg overivrig, jeg skulle ri og gud skal vite at jeg rei, til slutt slang han meg rundt og tok meg bakfra noen tak, jeg synes det hele var kinky fordi han bruker ikke være så hardhent mot meg. Jaja, herregud blei mye detaljer, men hvertfall når vi var ferdig huffa han seg...så spurte jeg hva det var, så sa han at jeg knakk for mye på den når jeg rei, det var vondt. DÅÅÅÅÅN!

Så det her blir på en måte to saker...Jeg sleiker ræv, han elsker det, jeg blir tent, galskap?

Bøy på kuken, hva kan jeg gjøre for å unngå det? Lurer på om jeg bruker å gjøre det, eller om det er første gang det har skjedd...hvordan ri bra???

Anonymous poster hash: 35da8...cbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumpehull og tunge ... Æsj holder på spy!!! Må smake digg? Og tenk hva som kommer ut der vanligvis ...

Anonymous poster hash: a0164...e3f

Skrevet

WTF! FY FAEN Å KVALMT!

Anonymous poster hash: 07c5d...7f0
Skrevet

Hvis penisen hans er normal uten noe ekstra bøy her og der bør det jo ikke være et problem? Har du spurt han om det er første gang det gjorde vondt da? Jeg vet ikke om noen metoder som er bedre enn andre, jeg bare sitter der opp og ned :-P

Anonymous poster hash: 7b26b...75f

Skrevet

Og det er vel ikke galskap å bli tent av at mannen din nyter det du gjør med han. vil heller kalle det helt normalt. :-)

Anonymous poster hash: 7b26b...75f

Skrevet

Er det ikke urenslig å slikke noen i rompehullet? Uansett om man vasker seg først?

Anonymous poster hash: 50e2e...117

Skrevet

Dere som synes det er så kvalmt - pleier dere å gå med bæsj smurt rundt endetarmen?

Anonymous poster hash: 45511...4c1

Skrevet

Dere som synes det er så kvalmt - pleier dere å gå med bæsj smurt rundt endetarmen?

Anonymous poster hash: 45511...4c1

Selvfølgelig ikke, men det er da vitterlig bakterier der for det?

Anonymous poster hash: 50e2e...117

Skrevet

Det er vel ikke galskap så lenge begge tenner på det, og begge parter gjør det helt frivillig?? Så lenge det ikke bryter loven og går utover noen andre, kan jeg ikke se at man skal begrense seg fordi man tror det er "unormalt"...!?

Nyt hverandre og ha det gøy, er mitt motto i hvert fall... Herrregud, man går jo ikke rundt med bæsj i tarmen til enhver tid, og det går jo fint an å vaske seg før/etter, eller gjøre det i dusjen..?

Skrevet

Jeg ler så jeg gråter. Litt mye detaljer.. Oh lord...

Anonymous poster hash: 167dc...b84

Skrevet

Hvorfor gikk jeg inn på denne tråden.   :blink:  Årets ekleste- 

Skrevet

Synes ikke dette var så ekkelt jeg, hehe. Har gjort det samme selv, eller mannen har gjort det på meg. Dere som synes dette er så ekkelt må kanskje lære seg å vaske seg ordentlig?

Anonymous poster hash: 27fbe...ddb

Skrevet

Det høres ut som eksen min. Det startet med det og jeg gikk med på det. Etter hvert ville han ikke gjøre noe annet. Han ville tas i rumpa selv i stedet for vanlig sex. Masse unnskyldninger og grunner. Øm penis og slike ting. Du burde være bekymra. Ekte menn gjør ikke det der.

Anonymous poster hash: a22c0...c8a

Skrevet

:fise:

Anonymous poster hash: 11373...649
Skrevet

Det høres ut som eksen min. Det startet med det og jeg gikk med på det. Etter hvert ville han ikke gjøre noe annet. Han ville tas i rumpa selv i stedet for vanlig sex. Masse unnskyldninger og grunner. Øm penis og slike ting. Du burde være bekymra. Ekte menn gjør ikke det der.

Anonymous poster hash: a22c0...c8a

Du vet at men. Har g-punktet sitt der ikke sant? Dersom din mann ikke har det, så det er nok heller han som ikke er "ekte" mann :D

Anonymous poster hash: 27fbe...ddb

Skrevet

Det er vel ikke galskap så lenge begge tenner på det, og begge parter gjør det helt frivillig?? Så lenge det ikke bryter loven og går utover noen andre, kan jeg ikke se at man skal begrense seg fordi man tror det er "unormalt"...!?

Nyt hverandre og ha det gøy, er mitt motto i hvert fall... Herrregud, man går jo ikke rundt med bæsj i tarmen til enhver tid, og det går jo fint an å vaske seg før/etter, eller gjøre det i dusjen..?

Jo.... Man har faktisk avføring i tarmene til enhver tid.. Det er kun det "nederste" som er nærmest endetarmen man bæsjer til enhver tid. Det er jo derfor det krever både fasting og tømmende drikke i 24 timer før en kolonoskopi.

Vanlig såpe og vann dreper ikke bakteriene bak. E coli er forøvrig en del av den vanlige floraen så den er der hele tiden.

Anonymous poster hash: 2c103...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...