Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Noen som vil fortelle meg at det blir bedre? Jeg har kun dagar igjen til termin og har fra før to på 18 mnd og 3,5 år. Føler meh så uendelig sliten og lite tilstede for dem. Sover hele ettermiddagen fra mannen kommer hjem og til langt over de små sin leggetid. Har de siste ukene slitt med søvn om natta pga kynnere og myyye mageaktivitet. Føler jeg forsømmer de to eldste og et så redd det ikke skal være verdt alt dette å få enda et barn.. Mannen har alltid ønskey seg mange mens jeg har vært serdeles vinglette på hva jeg vil, tenket det er derfor disse tankene er her? Anonymous poster hash: d0f01...b07
På Hengende Håret Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Det går over. Du er trøtt siden du er gravid. Den trøttheten går over. Uansett så er jo graviditet og småbarnsperioden en overgang, og forhåpentligvis går trøttheten fort over. Så kommer du til å ha energi til alle barna senere. Og de to eldste vil ha fått en lillebror/lillesøster. Ikke bruk din energi på å ruge over at du ikke har energi.. Sov det du må, og kos deg med barna så mye du orker. Si til den eldste at du må sove siden du har baby i magen. Ungene har jo sin pappa, og kan jo nyte av å ha mye pappatid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå