Gå til innhold

Jeg er sammen med en som er 6 år yngre enn meg (Han er 19, jeg er 25(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det?

Vi har vært sammen i ett år nå, gjennom russetiden hans også. Jeg har vært gift før, slo meg til ro fryktelig tidlig, og har et barn. Vi har det så utrolig bra sammen, men så er jeg så redd for å være den som "tar fra han ungdomstiden". Fordi det var litt den følelsen jeg satt igjen med da jeg og eksen skilte oss.

Må sies at han var veldig tidlig ute med mye, kjæresten min, han har hatt en god del sexpartnere, flere enn meg (jeg hadde bare vært med eksen), og han har vært i et forhold før. Han er mye mer moden i hodet enn eksen min var, og eksen min er 31 nå. De fleste vennene hans er 21-22 og oppover, og alle i min omgangskrets er sikre på at han lyver om alderen :P

Likevel sitter jeg med følelsen av at jeg tar fra ham noe viktig. Vi bor ikke sammen, og det er heller ikke aktuelt på en stund. Jeg er ikke ute etter et familieliv igjen, jeg og barnet mitt er familie, han er kjæresten min, og er innom noen ganger når barnet mitt er her, men jeg vil helst ikke at han skal sove over osv utenom helgene da barnet er på samvær hos sin far. Han er enig, han vil ikke ha barn, jeg vil ikke ha flere, så det passer jo. Han er også veldig klar på at jeg har et barn, og at han syns det er fint, han har et bra forhold til barnet mitt, og barnet mitt er veldig glad i han..

Uff..sikkert rotete og rart innlegg, men trenger litt tilbakemeldinger..noen som har erfaringer ene eller andre veien?

Anonymous poster hash: 053df...02d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hans valg om å være sammen med deg :)

Ikke lag mer problemer enn det allerede er her i verden.

Kos dere :)

Anonymous poster hash: 7f4af...d98

Skrevet

Du har jo helt rett, jeg tvinger han jo ikke :P Takk for svar :)

Skrevet (endret)

Jeg er 31 og har truffet en som er 24 :P

Kos deg med kjæresten din du. Aldersforskjellen er bare et problem om du lar den bli det.

Endret av MiipYou
Skrevet

Hvis dere begge er happy i forholdet, så kos dere. Blås i hva alle andre måtte mene :) Aldern utjevner seg etterhvert alikevel.

Skrevet

Kos og nyt:)

Jeg er sammen med en som er 8 år yngre. Det er bare supert! ( ble sammen når han var 24)

Anonymous poster hash: ac0c6...532

Skrevet

Jeg har også hatt en kjæreste som er åtte år yngre :P

Anonymous poster hash: 7f4af...d98

Skrevet

Verste som kan skje er vel at han slår opp en dag, eller at du blir uventet gravid og det blir en konfliktsituasjon.

Men han burde være klar over at det teoretisk sett kan skje en uønsket graviditet i løpet av de årene dere "holder på" som kjærester.

Det er jo også en risiko for ektepar å bli uønsket gravide.

Anonymous poster hash: 5d1ee...bf1
Skrevet

Ja, sjansen for at det blir slutt er jo tilstede i alle forhold. Kan jo like godt være jeg som blir lei? :P Men akkurat nå har jeg (vi) det så utrolig bra! Han får frem det beste i meg, og er støttende på en måte jeg ikke visste gikk an. Det med graviditet, jeg går på p-piller, og tar en test hver mnd for å være sikker :P Jeg er livredd for å bli gravid, har veldig lite lyst på flere, tar de testene for å evnt kunne oppdage det tidligst mulig. (Paranoid? Jeg?? :P )

Takk for svar alle sammen!

Skrevet

19 faktisk... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 71037...8bd
Skrevet

Det jeg reagerer med på er at han ikke vil ha barn.

Akkurat nå tenker du at du ikke vil ha ett barn til,men du er faktisk bare 23 år!

Mye kan skje enda!

Anonymous poster hash: b9c88...cf3
Skrevet

Oi. En guttunge?

Anonymous poster hash: 13dfe...4d6

Skrevet

Jajaja..barnrov, ikke tørr bak øra enda blablabla, hørt det før ;) Han var tross alt knappe fylt 18 da vi møttes! Fikk mye reaksjoner i begynnelsen, men etterhvert som venner og familie har blitt kjent med han har de snudd litt på den. Sikkert lett å si at han er mye mer moden enn alderen tilsier, men det er faktisk tilfelle, han har en kamerat som er like gammel som han og jeg merker veldig forskjell på de to, han kameraten er virkelig 18 :P

Skrevet

Null problem. Så lenge dere har samme syn på hva dere er for hverandre, er det alt som teller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...