Gå til innhold

Campinghytte uten vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tenke meg å leie en hytte, men hvordan fungerer det praktisk uten vann og toalett - noen som har opplevd noe lignende?

http://www.ognacamping.no/utleie/4-person-hytter-uten-vann/

Skjønner at man kan bruke fellesbadet på campingplassen, og slik få unnagjort toalettbesøk og dusjing.

Men når en skal vaske opp og vaske ut av hytta, blir det vel nesten å tappe vann på fellestoalettet og bære alt sammen opp til hytta?

Syns også det kunne vært enda billigere med så lite komfort. 2800 kr i uka i vinterhalvåret? Jaja. Ikke så galt kanskje.

Anonymous poster hash: 7787e...bb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har vi det hele året når vi er på hytta;-) koker opp vann til oppvask og vasking av hytta

Anonymous poster hash: 8ff93...6e5

Skrevet

2800kr var dyrt for en uke på vinteren ja...
Men det er som du sier, hente vann og vaske ut, ikke mer hokus pokus enn det ;)

Anonymous poster hash: 3677b...21c
Skrevet

Skammer meg litt over at jeg spurte... Tenkte bare det var litt uvanlig å betale for en slik standard. Har besøkt hytter uten innlagt vann, men der var det alltid de voksne som bar inn vannet uten at jeg merket noe til det.

Kan være greit å ta med en plastdunk, kanskje.

Skrevet

Det er en av mange overaskelser man kan få når man blir voksen. Jeg viste ikke at doen måtte vaskes.

Anonymous poster hash: 3283e...11b

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å bo slik på vinteren og heller ikke så lenge. Kan være greit nok en natt eller to på sommeren.

Det må da bli fryktelig kaldt på denne tiden av året.

Dere er kanskje veldig glade i vinteraktiviteter?

Anonymous poster hash: 053db...46e
Skrevet

Det er ikke et område man reiser til for å drive vinteraktiviteter, da det ligger ved sørkysten, nede ved stranda.

Er i tilfelle for å komme litt vekk og stresse ned, og gå tur ved stranda.

Men frykter jo at det hele kan bli ganske strabasiøst, med vannbæring og utedo om vinteren.

For å si det litt direkte, kan man ha ei tissepotte inne i hytta. Men det vil vel bli påtalt dersom man tømmer denne like utenfor, og det lukter.

Skrevet

Det er ikke et område man reiser til for å drive vinteraktiviteter, da det ligger ved sørkysten, nede ved stranda.

Er i tilfelle for å komme litt vekk og stresse ned, og gå tur ved stranda.

Men frykter jo at det hele kan bli ganske strabasiøst, med vannbæring og utedo om vinteren.

For å si det litt direkte, kan man ha ei tissepotte inne i hytta. Men det vil vel bli påtalt dersom man tømmer denne like utenfor, og det lukter.

Om dere trenger å stresse med ville jeg valgt noe annet. Dette blir sikkert bare mer stress.

Anonymous poster hash: 053db...46e

Skrevet

Kanskje det kunne bli utrivelig ja.. Forestiller meg at det kan være en og annen surfer eller kunstmaler som leier slik hytte om vinteren. De som eier campingplassen har sikkert tilbudet åpent i tilfelle det skulle dukke opp noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...