Gå til innhold

Har dere tørketrommel? Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innser nå m to barn, at jeg ikke klarer uten tørketrommel lenger. Pluss mannens arbeidskle som er snekker og uendelige hauger m handkle osv..

Hva putter man i tørketrommelen??

Anonymous poster hash: 76036...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har whirpool. Håndduker, vaskekluter, kjøkkenkluter og gulpekluter tørkes i trommel. Samt sengeklær. Resten henges opp til tørk. Veldig slitasje på klær ved bruk av trommel.

Anonymous poster hash: bfcca...cfa

Skrevet

Miele. Fantastisk! Håndklær, sengetøy ol tromles alltid. Er det mye vask så tromles vanlig tøy, men prøver å unngå det om jeg kan, sliter mye på tøyet synes jeg.

Anonymous poster hash: 2bcf0...05c

Skrevet

Miele. Håndklær, kjøkkenkluter, sengetøy, undertøy, sokker og barnas joggebukser/t-skjorter.

Skrevet

Ja for tenkte sengeklær, håndduker o.l også mannens arbeidsklær som d går så mye av.

Anonymous poster hash: 76036...271

Skrevet

Ariston alt går i trommelen.jeg elsker den.ang slitasje så vokser/sliter guttene ut klærne like fort uansett.og har lest og hørt flere plasser at dagens tromler er så skånsomme at d ikke er noe problem

Skrevet

Miele. Fantastisk! Håndklær, sengetøy ol tromles alltid. Er det mye vask så tromles vanlig tøy, men prøver å unngå det om jeg kan, sliter mye på tøyet synes jeg.Anonymous poster hash: 2bcf0...05c

Henger meg på denne. Har hatt tørketrommelen i ca 8 år og aldri noen problem. Dyr i innkjøp, men du tjener det inn på levetid og ingen verkstedregning (for vår del i alle fall). Har også Miele vaskemaskin, den er fra -98. Aldri hatt noen problemer med den.

Skrevet

Har også miele. Både vaskemaskin og tørketrommel. Vaskemaskina er 14 år og tørketrommelen 11. Aldri hatt noen problemer med noen av dem.

Anonymous poster hash: 14601...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...