Gå til innhold

6 åringen min sover ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen år siden jeg logget inn her siste, men nå er jeg her altså igjen, enda et barn rikere og fortsatt søvndeprivert PDA eldstemann.

Hun er seks nå og våkner tre-fire ganger om natten. Skal på do og vil ligge inne hos oss. Vil har en madrass på gulvet slik at hun kan sove sammen med oss, men vekker oss allikevel flere ganger etter at hun har lagt seg der.

Hun sovner lett, men våkner igjen og skal ny tur på do.

Morgen mellom fem og seks.

Hun er utslitt, det er vi og.

Nå kranglet jeg med mannen min fordi han leste bok i går kveld isteden for å sovne. Herregud, hvor dust er jeg? Søvn er nesten blitt et tema som: sov! Sov nå mens du kan! Legg deg nå. Grøss.

Vi holdt på å gå fra hverandre i høst og trenger absolutt ikke krangler som dette. Huff, teite meg.

Noen som har hørt om noen gode hjelpere før vi tar livet av hverandre og selvtilliten til barnet?

Gode råd om leggetider etc hjelper ikke. Det funker ikkeo g ja, det kan jeg si fordi vi har prøvd alt inkl vallergani. De værste periodene. Jeg synes hun er for stor nå og tenker mer på om det kan væren ytring med psykologhjelp etc. Noen son har liknende erfaringer?

Eller er det vanlig hos mange,m en at jeg bre har hengt meg opp i dette pga årelange store problemer.

:) kokos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er min snart 5 åring. Holder på å bli gal... Bortsett fra at han er våken en gang i løpet av natten, men da holder han det gående et par timer. Vi har innført klistremerker, som funker i perioder. Ellers har jeg hatt prob med dette siden han var 9 mnd. Men etter et besøk av åndenes makt, så hjalp det over natten.

Men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har fått alle mulige Sengesettet. Stor dyne, stor pute, neste vi har lovet han er nytt rom og ny stor seng.

Så veldig spent på hvordan det blir når mini i magen kommer. To unger som er oppe om natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...