siljeas Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Huff, nå er jeg redd jeg er på kanten altså. Vi bare krangler, og nå vil jeg ikke mer. Ungene fortjener foreldre som er glad. Og når vi bare krangler må det bli hver for oss. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har ikke inntekt nok til å bo for meg selv slik penger er i dag. Hva kan man søke på? Hva er det første man gjør når man skal flytte fra hverandre? Er det noen med erfaring der ute som kunne hjulpet meg?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Så trist å høre. Det er alltid tungt når ting ikke blir som vi ønsker. Jeg har ikke så mye erfaringe med det du spør om, men min første tanke er jo at det første du må gjøre er å sørge for å få en bedre inntekt. Begynn å søk jobber med det samme. Ellers har du jo rett på div stønader fra NAV, avhengig av alder på ev barn og hvordan dere fordeler samværet. Men det viktigeste er å ta tak i eget liv og sørge for å bli selvhjulpen. Ingen lever fett på stønader og når man har barn må man gjøre det som er nødvendig for å forsørge dem. Lykke til. Anonymous poster hash: 30573...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå