Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 http://vinterverket.wordpress.com/2014/01/09/skyggeleken/ Anonymous poster hash: 00fff...848
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jo, leste det jeg også Anonymous poster hash: f4c43...4a6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Hun satte jo himmel og jord i bevegelse for å få innlegget slettet, da hun visstnok hadde blitt gjenkjent, ref innlegget til Anne Victoria om sletting, men allikevel blogger hun om det? Merkelig. Anonymous poster hash: b7b63...f9c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Jeg tror denne bloggeren kun har hentet inspirasjon fra det jeg. At dette ikke virkelig er HENNES barn. Anonymous poster hash: 00f48...fa8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Det tror jeg ikke. Merkelig å utlevere barnet slik hvis det ikke er tilfelle. Anonymous poster hash: b7b63...f9c
Mandala Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Jo, det sto om en tre-åring her som hadde sagt at hun "trenger ikke venner. Hun kan leke med skyggen sin". Jeg husker det godt, for jeg ble litt imponert over et så lite barns evne til å ordlegge seg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Mtp at hun fikk innlegget slettet fordi noen kjente henne igjen så bør det være samme. Tviler på at det finnes mange barn i samme situasjon som ordlegger seg like godt. Anonymous poster hash: 00fff...848
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Å nå sto det jo om den saken i avisen og,i aftenposten. Anonymous poster hash: e97a1...509
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Er det bare jeg som reagerer på at hun ikke vil skifte barnehage? Jeg ville hvertfall prøvd en annen barnehage å håpet at det gikk bedre der,hadde ikke bare godtatt situasjonen de har nå. Anonymous poster hash: e97a1...509
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Hvorfor lagde hun ståhei om å få innlegget slettet, til og med kontaktet klikk.no-ansatte privat (slik jeg forstod det av Anne Victoria), når hun senere skriver om det på bloggen sin og senere står frem i mediene? Anonymous poster hash: b7b63...f9c
sug lut Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Hvorfor lagde hun ståhei om å få innlegget slettet, til og med kontaktet klikk.no-ansatte privat (slik jeg forstod det av Anne Victoria), når hun senere skriver om det på bloggen sin og senere står frem i mediene? Anonymous poster hash: b7b63...f9c Hvorfor spør du ikke henne i stedet for oss?
Vinterverket Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Hei alle sammen! Ser jeg har fått trafikk herfra og kan kort si noe om det dere skriver. Vedkommende som la ut noe her inne var ikke meg, men en jeg hadde fortalt historien til. Dessverre la hun det ut som sin egen historie og jeg forlangte at hun fikk det slettet. Jeg har vært bruker her inne før og jeg vet at tråder her inne kan få hard medfart. Tråden ble også slettet til slutt. Det jeg skriver på min blogg er mine historier. Håper det var et greit svar og at dere stopper flere spekulasjoner rundt dette.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Hei alle sammen! Ser jeg har fått trafikk herfra og kan kort si noe om det dere skriver. Vedkommende som la ut noe her inne var ikke meg, men en jeg hadde fortalt historien til. Dessverre la hun det ut som sin egen historie og jeg forlangte at hun fikk det slettet. Jeg har vært bruker her inne før og jeg vet at tråder her inne kan få hard medfart. Tråden ble også slettet til slutt. Det jeg skriver på min blogg er mine historier. Håper det var et greit svar og at dere stopper flere spekulasjoner rundt dette. Hei! Har ikke skrevet på denne tråden tidligere, men vil bare si at innlegget på bloggen din slo rett inn i hjertet mitt og jeg hadde store problemer med å stoppe tårene. Ordentlig bra skrevet om en grusomt sår situasjon. Er glad for at ting blir gjort og at jenta di får hjelp nå. Gutten min har også hatt problemer sosialt på grunn av sent utviklet språk, men han har også noen som følger han opp. Lykke til! Håper det ordner seg for den lille, gode jenta di! Anonymous poster hash: 5b3de...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå