Gå til innhold

lekeland - en prøvelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver bidige gang jeg er på lekeland (sjeldnere og sjeldnere), går jeg derfra med samme smak i munnen. et klamt sted der både barna og de voksne blir utslitte. krampaktig moro. barn som griner, slår seg, mister en tann. vond mat til høye priser. grinete unger, grinete voksne.

tror det blir siste gang nå.

Anonymous poster hash: 14822...f00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey det er overhodet ikke den opplevelsen jeg har!

Der er faktisk sønnen min flink til å aktivisere seg selv så mor kan sitte litt i bakgrunnen min likevel ha kontroll,

Han er aldri grinete der ettersom han storkoser seg! :)

Enda har vi ikke hatt noen uhell der heller.

Jeg føler heller ikke at det er klamt sted ettersom stedet er så digert så er det god plass til å bevege seg selv om det er fullt av folk rundt.

Syns maten der er dyr,men syns det er god mat jeg!

Men hver sin smak.

Vi er ofte på lekeland i helger å det kommer vi garantert til å forsette lenge med! :)

Anonymous poster hash: e1b0d...54a
Skrevet

Jeg er heller ingen stor fan av lekeland. Bråkete og kaotisk. I helgene foretekker jeg å ta barna med ut på tur. Frisk luft, stillhet, avslapping etter lange dager på jobb og i barnehage, kos og lek.

Styrer glatt unna lekeland.

Anonymous poster hash: 66021...b7a
Skrevet

Vi likte lekeland veldig godt da snupp var mindre. Maten var like dyr som alle andre steder en går ut på. Men hun elsket å være der. Masse å gjøre, mange unger å leke med. Hun var høyt og lavt hele tiden.

Jeg syntes ikke det var mange som grein heller.

Anonymous poster hash: f3a7f...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...