Gå til innhold

Seriøst? Er virkelig anal sex ekkelt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grisete i mine øyne. Enveiskjørt der for å si det sånn.Og heldigvis er samboeren enig. Han er stor så den tranghetsfølelsen får han av den vanlige veien... Er godt mulig det treffer noen digge punkter, men jeg hadde aldri klart å slappe av nok, han hadde garantert ikke "fått plass " og jeg sliter med analrifter etter fødsel enda. Men kos dere dere som gjør det frivillig ;-)

Anonymous poster hash: e8959...331

Fortsetter under...

Skrevet

Hatt det noen ganger og synes det var godt, men er redd for skader så har mista lysten!

Anonymous poster hash: a9196...872

Skrevet

Noen tips for å klare det forresten? Vil virkelig klare det. Både fordi jeg selv vil kunne gjøre/prøve det, men også fordi kjæresten min spør ofte (på en fin måte) om å prøve igjen og at han har så veldig lyst til å ha analsex.

Anonym over her- 01:12

Anonymous poster hash: 4aa97...87f

Hei du, det finnes glidekremer som gir en avslappende følelse, og som fjerner det som skulle være av smerte ved penetrering. Anskaff den, så kan dere kanskje klare analsex :)

Anonymous poster hash: 5760b...a33

Skrevet

Noen tips for å klare det forresten? Vil virkelig klare det. Både fordi jeg selv vil kunne gjøre/prøve det, men også fordi kjæresten min spør ofte (på en fin måte) om å prøve igjen og at han har så veldig lyst til å ha analsex.

Anonym over her- 01:12

Anonymous poster hash: 4aa97...87f

Hei du, det finnes glidekremer som gir en avslappende følelse, og som fjerner det som skulle være av smerte ved penetrering. Anskaff den, så kan dere kanskje klare analsex :)

Anonymous poster hash: 5760b...a33

Du er klar over at smerte er viktig å føle? Man kan stikke hull på tarmen om man bedøver seg.

Anonymous poster hash: 94e3f...cd3

Skrevet

vondt! og ekkelt ja

Anonymous poster hash: f5b6e...198
Skrevet

Ja det er ekstremt ekkelt!

Anonymous poster hash: 83099...e65

Annonse

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

What? Hehe, jeg er litt overrasket over svarene her!

Jeg virkelig liker anal sex, ikke som en del her tror at jenter som har det gjør det for mannen sin skyld.

Kommer hver gang..og kjæresten min er rett under 20 cm, ingen problem så lenge jeg er ordentlig kåt.

Når det kommer til hull på tarmen og andre skader dere referere til, har dere forskning eller studier dere kan vise til?? Reel økt kreftfare eller at det antyder en sammenheng?

Skrevet

Syns det er sykt. Jeg tror nesten ikke på at kvinner virkelig liker dette men gjør det for sin mann. Er glad jeg har vokst ifra å føle at jeg 'må' gi en mann analsex.

Det er jo nokså rart at man tror at ens egen opplevelse er en allmenn standard for hva andre liker. Nekter du å tro at andre liker annen mat enn deg selv? Andre klær? Andre fritidsaktiviteter? Tror du at folk som liker travløp gjør det for å glede mannen? 

For meg er analsex et fint krydder i sexlivet. Det tenner meg og det tenner mannen og orgasmene er kraftigere for meg enn ved vaginal penetrering. 

Anonymous poster hash: 70ef0...8be

Skrevet

Avføring(sbakterier) og kjønnsorganer hører ikke sammen, så for meg er analsex kjempeekkelt! Jeg skjønner ikke hvorfor noen har lyst til å prøve det engang.

I min venninnegjeng er noen damer som innimellom har analsex, for å "være grei mot mannen". Ingen av mine venninner sier de har nytelse av analsex.

Anonymous poster hash: 627e8...12b

Hører "tissebakterier" og munnen sammen da?

Anonymous poster hash: c8a56...529 [/acron

Tissebakterier?  :huh:  Tenker du på urin? Vel, det er vel minimalt med urin på kjønnsorganer.. Dessuten; det er vel vanlig å være noenlunde nydusjet før oralsex? 

Vasker man tarmen før analsex, samt bruker kondom, ser jeg ikke problemet mtp bakterier. Men, dog.. Jeg grøsser av analsex! 

Jeg høres kanskje ut som en bakteriefreak, noe jeg ikke er. Men, jeg synes avføring er no dritt :P , skjønner derfor ikke at noen ønsker å putte penis inn _der_.

Skrevet

Det er urenslig. Det er en grunn til at man vasker seg på hendene etter toalettbesøk. Det er også en grunn til at man ikke går fra nr to til nr en, og at man ikke suger en penis som har vært analt. Men til tross for urenslig er det jo godt.

Anonymous poster hash: 8b4cf...edf

Skrevet

What? Hehe, jeg er litt overrasket over svarene her!

Jeg virkelig liker anal sex, ikke som en del her tror at jenter som har det gjør det for mannen sin skyld.

Kommer hver gang..og kjæresten min er rett under 20 cm, ingen problem så lenge jeg er ordentlig kåt.

Når det kommer til hull på tarmen og andre skader dere referere til, har dere forskning eller studier dere kan vise til?? Reel økt kreftfare eller at det antyder en sammenheng?

Google er din venn.

Anonymous poster hash: 94e3f...cd3

Skrevet

Jeg liker analsex! Sånn er det med den saken ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Analsex er ikke ekkelt! Var skeptisk i begynnelsen men er jo bare å vaske litt først! Bruke en intim dusj så blir man så ren og pen. Da er det akkurat som å gjøre det i musa bare trangere:) 

Annonse

Skrevet

Ja, fysj det er ekkelt. Tarmen er ikke en del av vårt sexliv for å si det sånn. Og dere som har det regelmessig,  er dere ikke redde for analprolaps? Litt dumt å måtte gå rundt å drite på seg resten av livet fordi en har blitt tatt hardt i toern..:-/

Anonymous poster hash: 962af...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...