Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Vi kommuniserer såpass dårlig med hverandre, at vi krangler daglig. Gjerne over småting. Vi er aldri enige med hverandre og misforstår hverandre veldig ofte. Jeg bekymrer meg så mye over det. Kan umulig være sunt for ett forhold med så mye krangling. Vi har kommet til en konklusjon at vi har altfor lik personlighet. Vi krasjer rett og slett. Like stae og egne begge to. Men, vi elsker hverandre så høyt, elsker å omgås hverandre, vi har det utrolig bra sammen. Er bare så redd for at kranglingen kan bli skadelig for oss. Hvordan skal vi klare å slutte å krangle så mye, og bli enige? Henger forholdet i en tynn tråd? Flere som krangler mye, men som har det fint for det, og har holdt ut med det i lengden? Vil så gjerne at vi ikke skal krangle så mye. Hvordan skal vi lære oss det? Anonymous poster hash: 94728...a48
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Det finnes kommunikasjonskurs for par som visstnok skal være bra Anonymous poster hash: 42015...fbf
Meg og alle gutta Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 velkommen i klubben.. har dessverre ikke noen gode råd å komme med, men her er det akkurat likedan.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Det gjelde å gi å ta altså noen ganger får du bare gi deg uten den store diskusjonen samme med han det hjelper i hvertfall her, å det høres ut som vi er ganske like dere. Er jo forsåvidt viktig å si hva en mener om ting men prøve å stoppe før det ender i krangling. Å en av dere må jo starte så om han ser at di gir deg starter kanskje han og med det lykke til håper det ordner seg Anonymous poster hash: efaa3...527
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Undersøk om du har forstått det rett før du går til verbalt angrep. Vi sliter også en del med kommunikasjon, men krangler sjelden pga det. Og mindre nå enn før og. Prøv å ikke hiss deg opp og ikke ta krangelen videre hver gang. La han få rett eller bare la han ha sin mening. Du kan ev si jeg hører hva du sier eller ja det er en side av saken. Ikke ha som mål hver dag at han skal se alt fra ditt ståsted og være enig med deg i alt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Bestill time på familievernkontoret for parterapi. Da kan dere få snakket ut og dere kan lære dere å kommunisere bedre med hverandre. "Tale- og lytteteknikken" er ofte brukt. Anonymous poster hash: facb1...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå