Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 http://www.thecommentator.com/article/4586/islamists_latest_shocking_brutalisation_of_women Får ikke kvinnene lov til å sitte noen steder? Bare stå eller ligge? Huff, syns så inderlig synd på disse kvinnene Anonymous poster hash: 531ef...256
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hva slags mennesker tenker ut all dette jævelskapet?? Helt utrolig! Anonymous poster hash: b96c1...e05
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 I en sofa?? Anonymous poster hash: a7818...2ad
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Kildekritikk anyone? Flere steder snakker om dette, og ikke så rart. Islamic State of Iraq and Levant fordømmer alt mulig og gjør rare ting forbudt. Som croissanter. Anonymous poster hash: 531ef...256
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Kildekritikk anyone? Flere steder snakker om dette, og ikke så rart. Islamic State of Iraq and Levant fordømmer alt mulig og gjør rare ting forbudt. Som croissanter. Anonymous poster hash: 531ef...256 Jada, men det blir ikke en global sannhet av den grunn, og den siten det linkes til har flere saker som strider med det jeg ser som sannhet i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Kildekritikk anyone? Flere steder snakker om dette, og ikke så rart. Islamic State of Iraq and Levant fordømmer alt mulig og gjør rare ting forbudt. Som croissanter. Anonymous poster hash: 531ef...256 Jada, men det blir ikke en global sannhet av den grunn, og den siten det linkes til har flere saker som strider med det jeg ser som sannhet i alle fall. Kildekritikk er en fin ting, enig i det, men faktum er at noen land (som Syria og Afghanistan) er så vansinnigt kvinnefiendtlige at jeg synes det er på tide å legge vekk både forståelse og diskusjoner. Synes faktisk det er på tide å rasle med sablene! Anonymous poster hash: b96c1...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå