Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Pluss at jeg har blemmer ganske ofte. Var hos legen ofte med det hvergang jeg hade vondt i halsen, da hade jeg hvite prikker og mandlene var røde og såre...men hvergang jeg var der fikk jeg beskjed om at det var bare virus... Må jeg gå og leve med dette resten av livet?? Det er så plagsomt og smertefullt til tider... Anonymous poster hash: 94521...9c2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg slet med mange halsbetennelser i året i mange år. I perioder kunne jeg ha 5-7 hver høst/vinter. Følte at jeg avsluttet og så for komme meg etter en sykdomsperiode, for så å begynne på en ny. Har mast om å få fjernet mandlene i mange år, men nei. For ca et år siden ble jeg så syk at jeg måtte akutt fjerne mandlene. Rett fra legetkontor til sykehuset og på operasjonsbordet. Etter dette har, "bank i bordet", ikke vært syk en eneste dag. Gå til lege hver eneste gang du har halsvondt. Og da mener jeg hver gang, slik at det blir registret i journalen. Og mas om å få fjernet mandlene. Å fjerne mandlene kan være smertefullt i ettertid. Men for meg var det vært det.Hadde vondt en 14 dager i ettertid, men det var like lenge som jeg brukte å gå med halsvondt. Anonymous poster hash: efd29...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå