Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Har en baby på 4 mnd og begynner å spekulere på kroppen min....har fått vanvittig mye utflod den siste 1.5 uken (uten lukt og med normal farge), har mensmurringer, er oppblåst på kveldene, svimmel og bekkenløsningen har blitt verre. Var hardt rammet av bekkenløsning under graviditeten og bekkenet har vært løst i etterkant også. Men den siste uken har det vært riktig ille. Går på cerazette og gjort det i 2 mnd snart. Glemte pillen 1x og oppdaget det dagen etter. Begynner å bli redd for at jeg er gravid:( Anonymous poster hash: f49c9...a8e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 på ca samme måte som første gang. ble f.eks akutt trøtt midt på dagen og det var når jeg endelig hadde begynt å få energi etter fødsel :-) Anonymous poster hash: 32409...57c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Har liksom aldri fått tilbake helt energien siden min lille gutt skal ha mat hver annen eller tredje time på natten. Så det symptomet kan jeg ikke kjennetegne denne gangen... Anonymous poster hash: f49c9...a8e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 du må nesten bare ta en test. ingen føler det likt :-) lykke til ! Anonymous poster hash: 32409...57c
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Ble litt småkvalm på kveldene også uteble mensen. Oppdaget det ikke før jeg var 8 uker på vei siden jeg trodde mensen var ustabil og de andre gangene har jeg vært sengeliggende kvalm
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Huff får vel bare ta en test...vurderer seriøst abort om jeg er gravid. Hadde et skikkelig tungt sv.skap med invalidiserende bekkenløsning, kvalme og blodtrykksfall. Vi har også bare tenkt å ha 2 barn... Anonymous poster hash: f49c9...a8e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 ja, det må du kjenne på selv. er du ikke klar nå, så kan det være greit å vente, av hensyn til deg selv og din lille baby. Anonymous poster hash: 32409...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå