Gå til innhold

Jeg blir "trakassert" av styrern i borettslaget... På fb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kontakter meg der hele tiden og klager på alt, også holder det ikke mål engang... Til og med sender meld der om at katten vår har bæsja ute, noe katten vår ikke hadde gjordt...

Er dritt lei nå, at jeg måtte blokkere henne... Hadde hun hatt en grunn hadde det vært greit nok, men man tar ikke sånt på fb...

Synes dere sånt er normalt av en i styret?

Anonymous poster hash: e0809...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til henne. Hvis det har kommet inn en skriftlig klage på noe som angår oss er du hjertelig velkommen til å sende et brev i posten. Jeg ønsker ikke at du skal invadere mitt privatliv eller spamme meg på Facebook med usakligheter.

Hvis ikke noen har sett katta drite ute så kan det ha vært hvilken som helst katt. Nytter ikke komme med slikt tull. Da før hun videoovervåke området eller forby husdyr.

Anonymous poster hash: b3f30...5ea

Skrevet

Si det til henne. Hvis det har kommet inn en skriftlig klage på noe som angår oss er du hjertelig velkommen til å sende et brev i posten. Jeg ønsker ikke at du skal invadere mitt privatliv eller spamme meg på Facebook med usakligheter.

Hvis ikke noen har sett katta drite ute så kan det ha vært hvilken som helst katt. Nytter ikke komme med slikt tull. Da før hun videoovervåke området eller forby husdyr.Anonymous poster hash: b3f30...5ea

Hun sa vi skulle få skriftlig klage, men så viste det seg at klagen ikke holdt mål... Har bedt henne gi faen i og kontakte meg der, men hun måtte det for og kunne ha det skriftlig, noe som ikke teller. Har aldri vært venn med henne der engang... Så etter alt hun har sendt og holdt på og styra, så frister det bare og anmelde henne... Er mange som har lest alt hun skriver og mener hun bør anmeldes...

Anonymous poster hash: 3b316...313

Skrevet

kan du ikke bare gi henne mailadressen din og be henne bruke den om det skulle være noe? hun mener nok hun har en grunn for klgene.

Anonymous poster hash: 8da0b...96c

Gjest Julia1984
Skrevet

Bærum?

Høres ut som der jeg bodde før!!

Skrevet

Blokker henne på Facebook!

Anonymous poster hash: 7a57b...361
Skrevet

Bærum?

Høres ut som der jeg bodde før!!

Nei, ikke der :) men kansje henne bodde der før, hehe...

Skrevet

kan du ikke bare gi henne mailadressen din og be henne bruke den om det skulle være noe? hun mener nok hun har en grunn for klgene.Anonymous poster hash: 8da0b...96c

Hun har den. Og hun veit hun ikke kommer noen vei med klagene sine. Så vi gjør ikke noe galt :)

Skrevet

Du får fortelle henne at du ønsker alt skriftlig i post eller epost, og at du ikke ønsker at hun kontakter det på facebook. Blokk henne på facebook om hun fortsetter.

Anonymous poster hash: a50f6...992
Skrevet

Ta kontakt med sentralt borettslag. Få henne sparka fra jobben.

Og slett henne på Facebook.

Anonymous poster hash: 07614...9f8

Skrevet

Har blokkert henne, og før jeg gjorde sa jeg fra om at jeg ikke likte at hun kontaktet meg der. Har aldri vært venn med henne heller... Hun gjør alt som hun selv vil, og di andre i styret veit ikke alt hun gjør engang,..

Skrevet

kan du ikke bare gi henne mailadressen dinn og be henne bruke den om det skulle være noe? hun mener nok hun har en grunn for klgene.Anonymous poster hash: 8da0b...96c

Hun har den. Og hun veit hun ikke kommer noen vei med klagene sine. Så vi gjør ikke noe galt :)

Hun har vel en grunn for klagene. Det er sjelden ledere av boretslag har som hobby å sende falske klager til beboerene. Ta det opp med styret om det er et problem.

Skrevet

kan du ikke bare gi henne mailadressen dinn og be henne bruke den om det skulle være noe? hun mener nok hun har en grunn for klgene.Anonymous poster hash: 8da0b...96c

Hun har vel en grunn for klagene. Det er sjelden ledere av boretslag har som hobby å sende falske klager til beboerene. Ta det opp med styret om det er et problem.Anonymous poster hash: 3b316...313

Alle klager er ikke berettiget vettu... Så ja, hun har det nok bare som hobby... Problemet er at her i borettslaget så får nyinnflyttere klager hele tiden... Så til uka kontakter vi megler... Orker ikke og bo her med en styrer som forfølger folk....

Skrevet

Har dere lov til å ha utekatt der du bor?

Det er ikke lov her i borettslaget. Kun innekatter er lov så lenge det er søkt om å få ha dyr.

Anonymous poster hash: 5d3c2...068
Skrevet

Har dere lov til å ha utekatt der du bor?Det er ikke lov her i borettslaget. Kun innekatter er lov så lenge det er søkt om å få ha dyr. Anonymous poster hash: 5d3c2...068

Nei, dem skal være inne. Vår katt hadde klart og snike seg ut. Men styrern slipper ut katten sin med vilje hver dag. Så er ikke katten som er klagen ;) problemet er lyset på bilen vår som går inn på romma til enkelte. Er da normalt med xenon lys i dag :)

Skrevet

Har dere lov til å ha utekatt der du bor?Det er ikke lov her i borettslaget. Kun innekatter er lov så lenge det er søkt om å få ha dyr. Anonymous poster hash: 5d3c2...068

Nei, dem skal være inne. Vår katt hadde klart og snike seg ut. Men styrern slipper ut katten sin med vilje hver dag. Så er ikke katten som er klagen ;) problemet er lyset på bilen vår som går inn på romma til enkelte. Er da normalt med xenon lys i dag :)

Er det det?

Får dere kjøre opp på borettslagets område?

Her må vi parkere på parkeringsplassen og det står også i reglene at man ikke snak plage de andre som bor der.

Anonymous poster hash: 5d3c2...068

Skrevet

Nei, dem skal være inne. Vår katt hadde klart og snike seg ut. Men styrern slipper ut katten sin med vilje hver dag. Så er ikke katten som er klagen ;) problemet er lyset på bilen vår som går inn på romma til enkelte. Er da normalt med xenon lys i dag :)Anonymous poster hash: 3b316...313

Er det det? Får dere kjøre opp på borettslagets område?Her må vi parkere på parkeringsplassen og det står også i reglene at man ikke snak plage de andre som bor der. Anonymous poster hash: 5d3c2...068
Vi har garasje og egen oppstillingsplass, så vi gjør forsatt ikke noe ulovlig :) sier ikke at alle skal ha xenon i dag, men er ikke noe unormal og ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...