Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har tre katter og forstår ikke hvordan de kan utløse behov for daglig støvsuging? Er jeg bare urenslig og rotete som ikke ser behovet? Tør ikke spørre folk fordi jeg er redd det er noe jeg ikke helt har skjønt. Mine katter drar aldri skitt og støv inn. De røyter minimalt. Den ene sover kun på gulvet foran vedovnen. De to andre har sitt eget pledd i en gammel favorittlenestol, og dette vasker jeg jevnlig. De roter ikke med tørrmaten, og vi har ikke kattedo inne. Ungene lager mye mer rot og griseri enn kattene! På grunn av ungene må jeg ofte støvsuge, men kattene....? Anonymous poster hash: bbe0b...8cc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hår, sand fra doen, rusk utenfra etc. Ungene roter mer ja men støvsuget daglig før de kom uansett. Anonymous poster hash: e4bc6...556
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har tre katter og forstår ikke hvordan de kan utløse behov for daglig støvsuging? Er jeg bare urenslig og rotete som ikke ser behovet? Tør ikke spørre folk fordi jeg er redd det er noe jeg ikke helt har skjønt. Mine katter drar aldri skitt og støv inn. De røyter minimalt. Den ene sover kun på gulvet foran vedovnen. De to andre har sitt eget pledd i en gammel favorittlenestol, og dette vasker jeg jevnlig. De roter ikke med tørrmaten, og vi har ikke kattedo inne. Ungene lager mye mer rot og griseri enn kattene! På grunn av ungene må jeg ofte støvsuge, men kattene....? Anonymous poster hash: bbe0b...8cc Vel, du har jo svaret på hvorfor du ikke må støvsuge hver dag; de røyter lite, griser ikke med maten osv. Vil tro at om du prøver snu dette til; røyter mye, griser med maten osv har du svaret;-) Jeg har kun en katt men han er stor. Veier 7 kg og har enormt med pels. Nå er det stille på røytefronten men kan love deg at når vinterpelsen skal vekk ser det ikke ut her. Anonymous poster hash: 92d3e...30f
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Vi har også 3 katter. Det er enda kattunger og de røyter en del og leker en del. Jeg må ikke støvsuge hver dag, men 2-3 ganger i uka må jeg ta.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Noen katter røyter mer enn andre. Genetisk(mer/mindre pels f.eks), oppførsel(utekatt om sommeren, inne om vinteren), fôr(noen katter er me ømfintelige for feilforing). Mange forklaringer. Anonymous poster hash: 2a107...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå