Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hvor ofte ammer dere? Og hvor lenge? Gutten min er 2 måneder og spiser fra et bryst om gangen og det kan gå 3-4 timer mellom hvert måltid! (5-6 om natten) Han er også veldig rask, bruker 5-10 minutter så er han fornøyd. Han går greit opp i vekt men bekymrer meg allikevel, hører nesten bare om babyer som henger i brystet dagen lang... Anonymous poster hash: b9948...155
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hva bekymrer du deg for? Ungen din går jo bra opp i vekt og sover nesten natta gjennom allerede... Anonymous poster hash: 78f75...3b2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg bekymrer meg for alt skal jeg si deg Jeg tror også jeg har mye fet melk så det er vel derfor da På barselgruppen er vi 8 jenter og jeg er den eneste som har ammet ferdig på en to tre.. Virker ikke som gutten min har behov for kos på puppen, det er bare mat-så ferdig. Anonymous poster hash: b9948...155
mams87 Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Min er nesten 4 mnd og drikker ca annen hver time. Han drikker bare litt og litt...
Februarjente2012 Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Min datter på tre mnd er også sånn. Koser seg ikke noe særlig. På kvelden er det tydeligvis mindre melk og da må jeg amme henne bærende for at hun skal komme i spisemodus. Håper det går seg til etterhvert, så ammingen kan bli litt kos også
.Lillemy. Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Skjønner deg veldig godt.. minste var helt lik som din hi. Spiste ca hver tredje time på dagtid og spiste på max 5 minutter. Spiste ca to ganger om natten. Har heller aldri hatt økedøgn. Jeg hadde også noen perioder der jeg bekymret meg litt for ammingen fordi jeg følte han spiste så fort og lite, siden "alle" andre ammet så lenge og ammet så mye på ettermiddag. Det gjorde aldri jeg. Men han vokste fint og var fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har alltid kun gitt en pupp til et måltid, og barna mine har spist i fem-seks min. Jeg har tre friske, fine barn som fullammet i 6-7 mnd og delammet til nærmere halvannet år. En sjelden gang varte måltidene lenge, men kun fordi jeg ble brukt som smokk så barna sovnet ved puppen... Anonymous poster hash: 97211...946
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Å du er heldig. Ikke bekymre deg, nyt det! Jeg ammet HELE tiden, og det er ikke noe å trakte etter! Anonymous poster hash: cf993...f02
Katapult Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Samme som deg under ammeperioden;-). Så helt skeiv ut med et tomt bryst og et sprengt bryst etter hver amming =P.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Man bekymrer seg alltid uansett, spesielt hvis det er førstemann Jeg ammet på en og en pupp, det angrer jeg veldig på for det var jo ikke nok til å opprettholde melkeproduksjonen for min del, men hun ville jo som regel ikke ha mer når hun var ferdig ved ene brystet.. Men virker jo ikke som om det er noe problem for deg da Anonymous poster hash: 3af2d...6c1
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Hvor ofte ammer dere? Og hvor lenge? Gutten min er 2 måneder og spiser fra et bryst om gangen og det kan gå 3-4 timer mellom hvert måltid! (5-6 om natten) Han er også veldig rask, bruker 5-10 minutter så er han fornøyd. Han går greit opp i vekt men bekymrer meg allikevel, hører nesten bare om babyer som henger i brystet dagen lang... Anonymous poster hash: b9948...155 Barnet mitt er som ditt, bare at hun er 3 uker. Luksusbaby! Hun legger på seg som bare det, så det er bare å nyte
Nettie+jentungen Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Det høres deilig ut! Jeg har et barn som hang i puppen hele dagen og hele natta, fryktelig slitsomt.. Men hva gjør vi ikke for de små? <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå