Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en? Får to tette, 1,5år i mellom,så må neste ha søskevogn. Har sett litt på Babyjogger city elite og TFK twinner twist duo...erfaring med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

City elite er vel ikke søskenvogn? Vi kjøpte den i mai i fjor til vår sønn, og har nå byttet til en city select fordi vi venter en til. 16/17 mnd mellom dem vil det bli.

Veldig fornøyd så langt, men så har vi foreløpig bare brukt den som singelvogn. Liket godt at den kan være enten dobbel eller singel.

Skrevet

Bugaboo Donkey har jeg sett på . Den kan man jo justere inn og ut slik at den er enkelvogn når kun et barn er med

Skrevet

Jeg skal ha Bugaboo Donkey ja. Ble helt forelsket når jeg så hvordan den virket. Søk den opp å se video! Perfekt for oss med to tette. 1 vogn, men maaange muligheter

Skrevet

Hei.

Jeg har to barn, hvor det er 19 mnd mellom. Jeg investerte i en TFK twinnertwist duo som jeg importerte selv fra kiddies24.de
Utrolig bra nettside, og alt med import og mva osv er godt tilrettelagt og ikke noe problem.

Jeg bestilte da søskenvogn, 1 bag, singel regntrekk til bag + sportsdel + regntrekk til dobbel sportsdel slik at jeg hadde dette når minsten ble stor nok til å sitte.

vognen har så mange smarte løsninger, er super deilig å trille med to store svingbare hjul fremme. De kan også låses om ønskelig. Vognen kommer fint igjennom vanlige dører selv om det er søskenvogn.
Jeg har bare positivt å si om det. Når jeg solgte min, så tapte jeg ikke 1 kr på den, nettopp pga at jeg sparte veldig mye på den ved å importere den fra Tyskland selv.

Etter at jeg solgte søskenvogna, så har jeg kjøpt meg TFK sportsvogn til han minste med søskenbrett som eldste kan sitte på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...