Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Er det ikke rart å ikke tilby å bytte avogtil? Tredje døgnet nå.... Anonymous poster hash: d7774...f6e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hva med at mannen sier fra til dem??! Anonymous poster hash: bc20d...5a8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 whaaat???? nu må din mann på banen og fortelle hvor uhøflig og lite sensitive dine svigerforeldre er! Anonymous poster hash: 82bdf...f4b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Men så si ifra da! "Jeg har så vondt i ryggen jeg, sliter litt med bekken etc etter fødsel,og det er vondt å sitte her og amme. Tror nesten jeg må få sitte i sofaen jeg." Hva er problemet med å fortelle folk hva man vil og ønsker? Anonymous poster hash: fc981...99a
håperpåvinterbarn Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Herregud, folk har så rare svigers. Takk og lov for nydelige og hensynsfulle svigers!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Ikke alltid så lett å si ifra...Vil jo ikke ødelegge stemningen helt heller... Jeg er bare oppvokstmed at man tar hensyn. Så blir litt satt ut... Anonymous poster hash: d7774...f6e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Om svigermor ligger på sofaen går du jo bare bort til enden hun har bena og sier med et smil at hun skal dra til seg bena så du får plass. Med slike svigerforeldre kan du rett og slett ikke være en slik "dott" som går å finner seg en stol istedenfor å kreve din plass i sofaen. Stå nå opp for deg selv i ditt eget hjem da kvinne, ikke vær så tafatt, når de er sånn må du rett og slett være sånn tilbake. Anonymous poster hash: a0554...029
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Om du er oppvokst med å ta hensyn, er det på tide å skjønne at du også må ta hensyn til deg selv.Jeg personlig hadde faktisk feid bort en av dem, og plassert ræva mi akkurat der jeg ville sittet, uten å bry meg om hva de måtte mene eller si. Jeg hadde nemlig så utrolig vondt i underlivet i tre måneder etter fødsel, at bare å sitte i bilen ga meg tårer i øynene. (sydde, var stingene som var så smertefulle). Anonymous poster hash: 6256b...95e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde valgt å bli asosial og vært i ett annet rom, eventuelt lagt meg. Hvorfor i all verden er de der i flere dager når du nettopp har født. selvom de bor på andre siden av landet hadde de vel ikke trengt å okuper huset allerede nå? Be gubben din få noen baller og be han si ifra:) Anonymous poster hash: a1503...664
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Samme hvor ekkelt det blir: si i fra! Anonymous poster hash: a5cb1...f02
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Da sier man enten fra at man trenger en mer komfortabel plass så om en av de kan være snill å bytte med deg. Eller så hadde jeg inntatt senga mi og holdt meg der når jeg trengte hvile og om de hadde sagt at jeg var usosial eller annet hadde jeg gitt beskjed om at det var av den enkle grunn at jeg trengte hvile for kroppen etter fødsel og å sitte i en stol over lengre tid rett og slett ikke var mulig. Og siden begge sofaene hele tiden er opptatt............. Noen ganger må man faktisk åpne munnen å stå opp for seg selv, spesielt når ikke den det gjelder skjønner selv opplagte ting av seg selv. Ting blir ikke bedre av å lide i stillhet. Anonymous poster hash: 0f736...d99
☆☆☆ Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Jo, det er rart. Men det er også rart å sitte i ein stol og vente på at dei skal reise seg frå sofaen når du treng å byte stilling. Kan ikkje tru dei blir liggande viss du forklarar at du treng å legge deg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå