Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #26 Skrevet 12. januar 2014 Hvis klærne egentlig ikke er skitne, er det mulig å skylle dem på badet og evt sentrifugere dem i maskinen etterpå. Spørsmålet er om det egentlig er å spare en maskin, siden man må bære de våte klærne til maskinen og sette på sentrifugeringen. Men noe tidsbesparende er det. Anonymous poster hash: feec9...027
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #27 Skrevet 12. januar 2014 Hvis klærne egentlig ikke er skitne, er det mulig å skylle dem på badet og evt sentrifugere dem i maskinen etterpå. Spørsmålet er om det egentlig er å spare en maskin, siden man må bære de våte klærne til maskinen og sette på sentrifugeringen. Men noe tidsbesparende er det. Anonymous poster hash: feec9...027 Jeg har en 30 minutters hurtigvask (30%) på maskinen jeg, der tar jeg slike ting som egentlig ikke er skittent men som jeg likevel ikke vi putte tilbake i skapet. Anonymous poster hash: bd21b...bca
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #28 Skrevet 12. januar 2014 Nåååh, hurtigvask altså! Er vel ikke mulig for alle, kanskje mulig å bare bruke forvask-funksjonen. Anonymous poster hash: feec9...027
☆☆☆ Skrevet 12. januar 2014 #29 Skrevet 12. januar 2014 Du kan halvere plagen ved å be mannen ta sin del av vaskinga.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. januar 2014 #30 Skrevet 12. januar 2014 Jeg hater klesvask! I tillegg er jeg fryktelig dårlig på å få de ut av maskinen, så de kan fort bli vasket både to og tre ganger før jeg kvinner meg opp og henger de på stativet! Det er seriøst ille, akkurat som om kroppen min blir fysisk uvel av å henge opp klær Ønsker meg tørketrommel!!! Det er lite annet jeg har problemer med å få til, stort sett alltid ryddig og reint her, er bare den dumme klesvaska som byr meg så veldig i mot.. her er kurvene ALDRi tomme forresten, slå den! Jeg kan faktisk gå en hel uke uten å vaske klær, venter til det nesten ikke er rent tøy igjen, for da MÅ jeg jo, da går det gjerne litt bedre, og det holder med en runde i maskina før jeg får det opp på tørkestativet
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #31 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har satt inn et kurvstativ på badet, der legger vi klær som er brukt men ikke trengs vask. I korgen merket treningsklær legger vi feks joggebukser som er brukt, som kan brukes på trening før vask. På vaskerommet har jeg et korgstativ der jeg sorterer skitne klær. Putter en vask i maskinen og legger neste vask klar på gulvet! Når jeg henger opp vasken legges neste klar i maskinen. Når jeg kommer hjem fra jobb tar det meg to sekunder å skru på! Anonymous poster hash: 261d7...dde
Superdolly Skrevet 12. januar 2014 #32 Skrevet 12. januar 2014 Jeg bruker timerfunksjonen på vaskemaskina. Sorterer og legger i om morgenen før jeg går på jobb, og setter på timeren slik at det starter når jeg er hjemme igjen. Mens ungene ser på barne-tv tar jeg ned gårsdagens klesvask og bretter den, før jeg henger opp dagens. Jeg vasker hver eneste dag, unntatt 17. mai, julaften og 1. juledag, og noen ganger mer enn en maskin. Jeg føler likevel ikke at jeg drukner. Og det er jo slett ikke den jobben som tar mest tid og krever mest jobb i hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå