Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Har en stakkar som har skikkelig knip her... Anonymous poster hash: 0bc9f...97e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Ingenting av det du spiser går i melka. Det finnes ingen passasje mellom pupp og tarm. Det er bare en gammel myte. Anonymous poster hash: 7882b...109
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Ingenting av det du spiser går i melka. Det finnes ingen passasje mellom pupp og tarm. Det er bare en gammel myte. Anonymous poster hash: 7882b...109 Tull! Barnet mitt har melkeallergi og reagerer om jeg har spist noe med melk i. Klart det går over i melken. Passasje mellom pupp og tarm du liksom... Jeg har lest at det tar 30-60 minutter før det kan gå over i melk, men så skal det ammes, og så skal ungen ta det opp i sin kropp og gjennom fordøyelsen (hvis magevondt er saken). Min baby reagerer etter noen timer-1/2 døgn etter jeg har fått i meg melk. Anonymous poster hash: 29059...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå